Leans IVF reise

De hadde ikke mat fordi de holdt på å renovere ettellerannet [emoji30] Ble Egon istedet [emoji4] Og min forhåpentligvis siste medium stekte biff på veldig lenge [emoji38]
Holder de på med det enda?? Bingo gledet oss til fridays men så var de stengt, endte opp på en annen hamburger sjappe i stedet.. super Burger eller hva de het( ikke så gode som fridays sine nei)
Men lykke til i morgen værtfall :joyful:
 
Så deilig med kort [emoji5] Hvilken dose bemfola bruker du?
Min form er grei, men det er vondt å gå [emoji38] Har det helt fint så lenge jeg ligger i ro. Har gått 9 dager på bemfola 225IE og 6 dager på cetrotide [emoji4] Tusen takk [emoji173]️[emoji257] Håper det jeg også! Masse lykke til på kontroll på tirsdag [emoji173]️
Jeg bruker samme dose som deg, 225 :) Blir spennende å høre hvordan det går med deg i morgen! Jeg har troen på at det går veldig fint :):Heartred:hug007
 
Holder de på med det enda?? Bingo gledet oss til fridays men så var de stengt, endte opp på en annen hamburger sjappe i stedet.. super Burger eller hva de het( ikke så gode som fridays sine nei)
Men lykke til i morgen værtfall :joyful:
Super Hero Burger :Heartred De har fantastisk pulled pork!

De beste burgerne i byen får man uansett på Sesam :Heartred
 
Super Hero Burger :Heartred De har fantastisk pulled pork!

De beste burgerne i byen får man uansett på Sesam :Heartred
Super hero her de ja , men syns de på fridays e bedre enn de :p
Men du må ha lykke til i morgen :joyful:
 
Super Hero Burger :Heartred De har fantastisk pulled pork!

De beste burgerne i byen får man uansett på Sesam :Heartred

Heelt enig!! Det er de beste burgerne!! Og så eeeelsker jeg grillfest på graffi!! Jeg og mannen bruker å ende opp der[emoji7][emoji7]

Sorry å kuppe dagboka di med restaurantsnakk Lean[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Heelt enig!! Det er de beste burgerne!! Og så eeeelsker jeg grillfest på graffi!! Jeg og mannen bruker å ende opp der[emoji7][emoji7]

Sorry å kuppe dagboka di med restaurantsnakk Lean[emoji23][emoji23][emoji23]
Hvor lå den graffi?? Den fant ikke jeg
 
Ligger nederst i Nordre gate, rett ved byhaven! Og så er det en på Solsiden[emoji5]
Vi var ikke borte på solsiden sammen, og tenkte ikke på den når jeg gikk der alene :rolleyes:
 
Heelt enig!! Det er de beste burgerne!! Og så eeeelsker jeg grillfest på graffi!! Jeg og mannen bruker å ende opp der[emoji7][emoji7]

Sorry å kuppe dagboka di med restaurantsnakk Lean[emoji23][emoji23][emoji23]
Vi gir jo bare Lean alternativer for lunsj i morgen :angelic: Una på solsiden har fantastisk pizza! Og døgnvill på torget har både gode burgere og god milkshake!

Oh lord, nå ble jeg sulten :p
 
Vi gir jo bare Lean alternativer for lunsj i morgen :angelic: Una på solsiden har fantastisk pizza! Og døgnvill på torget har både gode burgere og god milkshake!

Oh lord, nå ble jeg sulten :p

True[emoji23][emoji23]
 
Lykke til med uttak!
 
Spent på resultatet fra uttaket ditt! [emoji1374][emoji173]️ Håper det har gått bra.
 
Jg og er veldig spent på hvordan det har gått ❤️ :joyful:
 
Håper alt er bra med deg[emoji173]️
 
Venter spent på oppdatering :Heartred
 
Kommer litt mer utfyllende senere, men kortversjon: 9 egg ut, alt gikk strålende, alle var superhyggelige, gjorde ikke vondt [emoji4] På bussen til flyplassen nå [emoji173]️
 
Kommer litt mer utfyllende senere, men kortversjon: 9 egg ut, alt gikk strålende, alle var superhyggelige, gjorde ikke vondt [emoji4] På bussen til flyplassen nå [emoji173]️
Hurra :D
Godt jobba :Heartred
 
Høres veldig bra ut! Gratulerer!
 
Back
Topp