Leans IVF reise

Riktig god tur til Trondheim, og masse lykke til i morgen! [emoji173]️ Jeg heier på eggene og terminbaby! Nyt medisinfri dag i dag [emoji5]
 
Lykke til i morgen. :)
 
God tur og nyt Barteby ikveld[emoji7]
 
Herlig[emoji7] vi sov også på hotell der kvelden før begge uttakene, slik at vi slapp å dra så himla tidlig på uttaksdagen! Kosa oss med god middag ute! Og ble mindre stress for mannen på morgenen, og han tok sædprøven på hotellet[emoji6]

Ja, veldig greit! Damen på pasientreiser mente vi skulle fly fra Bergen kl 07:00, lande i Trondheim kl 08:00, sitte på buss i 45-ish minutter, gå i 5-10 minutter, produsere mannens prøve ? Minutter og rekke time kl 09:00 [emoji15][emoji849] Da satt jeg ned foten [emoji38] Så blir middag på fridays i kveld og prøven tas her på hotellet i morgen tidlig ja [emoji4]
 
Joda går fint her, føler meg som en oppblåst hval her og blir fort trøtt på kvelden (takket været lutinus) ellers går det helt supert :hilarious: :D

Og minner stadig samboer på som hun sykepleieren sa at han måtte behandle meg som en prinsesse :laughing001
Syns ham burde vært litt flinkere der asså og høre på henne :laughing001:laughing001 :p

Godt at det går fint [emoji173]️ Ja, må bare minne han på det ofte [emoji38]
 
Riktig god tur til Trondheim, og masse lykke til i morgen! [emoji173]️ Jeg heier på eggene og terminbaby! Nyt medisinfri dag i dag [emoji5]

Tusen takk, og takk det samme [emoji173]️ Nå skal det bli noe av daten vår [emoji7] Nyt medisinfri dag du også [emoji173]️
 
Godt at det går fint [emoji173]️ Ja, må bare minne han på det ofte [emoji38]
Tro meg det gjør jeg og :laughing001:laughing001
Fredag fikk jg en lang massasje på kvelden ... og den måtte nytes for er ikke ofte det skjer :laughing001
Han pleier og «glemme» det :wacky:
 
Så spennende med oppstart [emoji4] Når begynner du? Lang eller kort protokoll?
Ja, dagene går uendelig tregt [emoji15]
Ja, håper det blir terminspire av dette både for meg og deg [emoji7][emoji173]️ Stor klem tilbake [emoji173]️
Har kort protokoll denne gangen, og det er helt nydelig :) Hadde lang sist, og det var heftige greier:hungover: Er 6. dag på bemfola i dag og har første kontroll på tirsdag :) Håper på flere egg enn sist gang. Merker litt mer aktivitet i eggstokkene denne gangen. Hvordan er formen din nå? Hvor mange dager har du blitt stimulert? Håper på en god høsting for deg i morgen! Sender deg babystøv! :gen014:hug013
 
Lykke til i morgen! :Heartred
 
Har kort protokoll denne gangen, og det er helt nydelig :) Hadde lang sist, og det var heftige greier:hungover: Er 6. dag på bemfola i dag og har første kontroll på tirsdag :) Håper på flere egg enn sist gang. Merker litt mer aktivitet i eggstokkene denne gangen. Hvordan er formen din nå? Hvor mange dager har du blitt stimulert? Håper på en god høsting for deg i morgen! Sender deg babystøv! :gen014:hug013

Så deilig med kort [emoji5] Hvilken dose bemfola bruker du?
Min form er grei, men det er vondt å gå [emoji38] Har det helt fint så lenge jeg ligger i ro. Har gått 9 dager på bemfola 225IE og 6 dager på cetrotide [emoji4] Tusen takk [emoji173]️[emoji257] Håper det jeg også! Masse lykke til på kontroll på tirsdag [emoji173]️
 
Lykke til i morgen [emoji4]
 
Back
Topp