Leans IVF reise

Så bra det gikk bra! :D
Krysser fingrene!
 
Ja, det ser ut som det er på grunn av studien at de dyrker 3 dager.
Håper det er bra og at det er en eller fem som overlever [emoji38]
Vis vedlegget 274898
Spennende! Fikk du ingen info om dette på forhånd? Dvs, hvor lang tid fikk du på å bestemme deg for om du ville være med?
 
Spennende! Fikk du ingen info om dette på forhånd? Dvs, hvor lang tid fikk du på å bestemme deg for om du ville være med?

Nei, ingen info på forhånd og fikk papirene med meg hjem og hadde frem til uttak å bestemme meg [emoji4] Så tror jeg kan si nei takk og allikevel få satt inn 3 dagers. Men tror jeg kommer til å si ja, for det kan jo hende at det kan hjelpe noen i fremtiden [emoji5]
 
Nei, ingen info på forhånd og fikk papirene med meg hjem og hadde frem til uttak å bestemme meg [emoji4] Så tror jeg kan si nei takk og allikevel få satt inn 3 dagers. Men tror jeg kommer til å si ja, for det kan jo hende at det kan hjelpe noen i fremtiden [emoji5]
Det er alltid viktig at folk er med på studier, bare sånn kan man faktisk få forsket :)
Men, spør dem om hvordan de gjør det med de som får egg utvalgt fra maskinen, om embryologene ser på det utvalgte egget først og sjekker at det faktisk ser fint ut. Når de har kommet så langt at de faktisk får gjøre en klinisk studie på det så skal det være trygt, og aller helst skal maskinen vise til minst like gode resultater og aller helst bedre. Jeg vil tro at de har en form for kontroll uansett, men det står ikke eksplisitt at de gjør det. Så det ville jeg gjort :) Og spurt om jeg fikk tilgang på resultatene :)
 
Det er alltid viktig at folk er med på studier, bare sånn kan man faktisk få forsket :)
Men, spør dem om hvordan de gjør det med de som får egg utvalgt fra maskinen, om embryologene ser på det utvalgte egget først og sjekker at det faktisk ser fint ut. Når de har kommet så langt at de faktisk får gjøre en klinisk studie på det så skal det være trygt, og aller helst skal maskinen vise til minst like gode resultater og aller helst bedre. Jeg vil tro at de har en form for kontroll uansett, men det står ikke eksplisitt at de gjør det. Så det ville jeg gjort :) Og spurt om jeg fikk tilgang på resultatene :)

Ja, absolutt viktig for å hjelpe andre! Tror nok jeg blir med uansett om det blir maskin eller menneske som plukker ut [emoji4] Er det noen som ikke blir plukket ut blir de frosset. Håper 3 dagers er good [emoji4]
 
Det gikk helt strålende [emoji5] Jeg er så happy at jeg vil grine, men kan jo ikke det midt på flyplassen [emoji38]
Kom inn til verdens hyggeligste gyn som forklarte og jeg fikk se på skjermen. Han fant 3 egg på høyresiden og 6 på venstre tror jeg. 7 av disse var store og fine, 2 var litt mindre. Han var så herlig optimistisk og kalte meg ung [emoji23] Jeg er 34, så jeg lo [emoji38] Var så nervøs og livredd! Men han var bare helt nydelig [emoji4] Så kom jeg inn til en om mulig enda herligere sykepleier. Siste bemfola kjøpte jeg på apoteket og satt den på doen HELT SELV [emoji16] Litt stolt! Siste Cetrotide settes i morgen, ovitrelle kl 22 i morgen kveld, uttak mandag kl. 09:00. Insett torsdag [emoji173]️ Ååååh jeg er så lettet! Nå blir det spennende om det er noen egg i disse eggposene og om det er noen som overlever til innsett. Nå har jeg mye mer håp enn jeg hadde i går [emoji4] Fått bestilt billetter og hotell, så nå er alt klart [emoji4] Håper så voldsomt at det er en igjen til innsett og at det blir baby av den [emoji173]️
Hei Lean!! Så spennende å lese oppdateringen din! Jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste, men nå har jeg også snart oppstart...endelig! Dagene går tregt når man venter! Veldig gode resultater hos deg da...dette skal gå hele veien hjem! :) Stor klem til deg :hug013
 
Hei Lean!! Så spennende å lese oppdateringen din! Jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste, men nå har jeg også snart oppstart...endelig! Dagene går tregt når man venter! Veldig gode resultater hos deg da...dette skal gå hele veien hjem! :) Stor klem til deg :hug013

Så spennende med oppstart [emoji4] Når begynner du? Lang eller kort protokoll?
Ja, dagene går uendelig tregt [emoji15]
Ja, håper det blir terminspire av dette både for meg og deg [emoji7][emoji173]️ Stor klem tilbake [emoji173]️
 
Noen som vet hvor lang tid man beregner å bruke på sykehuset ved uttak? Vi har time kl 09:00 og fly hjem igjen 14:20. Det bør vel gå?
 
Noen som vet hvor lang tid man beregner å bruke på sykehuset ved uttak? Vi har time kl 09:00 og fly hjem igjen 14:20. Det bør vel gå?

Da har du god tid[emoji1303][emoji5] vi har brukt å være der maks halvannen time[emoji5]
 
Ovitrelle satt kl 22 forresten [emoji4][emoji322][emoji322][emoji322] Så deilig å være ferdig med sprøyter!
Juhuu :D er så deilig og være ferdig med medisinene .. og medsinfri dag i morgen da? :cool:
Masse lykke til på mandag :joyful:
 
Ovitrelle satt kl 22 forresten [emoji4][emoji322][emoji322][emoji322] Så deilig å være ferdig med sprøyter!

Nyyt medisinfri dag imorra[emoji7][emoji7]
 
Will do [emoji4][emoji173]️ Bruker dagen på flyreise og tur til Trondheim [emoji4]

Herlig[emoji7] vi sov også på hotell der kvelden før begge uttakene, slik at vi slapp å dra så himla tidlig på uttaksdagen! Kosa oss med god middag ute! Og ble mindre stress for mannen på morgenen, og han tok sædprøven på hotellet[emoji6]
 
Tusen takk [emoji173]️ Ja, medisinfri i morgen [emoji4][emoji1303] Hvordan går det med deg?
Joda går fint her, føler meg som en oppblåst hval her og blir fort trøtt på kvelden (takket været lutinus) ellers går det helt supert :hilarious: :D

Og minner stadig samboer på som hun sykepleieren sa at han måtte behandle meg som en prinsesse :laughing001
Syns ham burde vært litt flinkere der asså og høre på henne :laughing001:laughing001 :p
 
Herlig med medisinfri dag!☺️
Masse lykke til i morgen☺️❤️
 
Back
Topp