Leans IVF reise

Lykke til! :Heartred
 
Da sitter jeg omsider på venterommet på st.Olavs. Er så himla nervøs! Inni hodet mitt nå: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!
 
Spent på oppdatering :)
 
Det gikk helt strålende [emoji5] Jeg er så happy at jeg vil grine, men kan jo ikke det midt på flyplassen [emoji38]
Kom inn til verdens hyggeligste gyn som forklarte og jeg fikk se på skjermen. Han fant 3 egg på høyresiden og 6 på venstre tror jeg. 7 av disse var store og fine, 2 var litt mindre. Han var så herlig optimistisk og kalte meg ung [emoji23] Jeg er 34, så jeg lo [emoji38] Var så nervøs og livredd! Men han var bare helt nydelig [emoji4] Så kom jeg inn til en om mulig enda herligere sykepleier. Siste bemfola kjøpte jeg på apoteket og satt den på doen HELT SELV [emoji16] Litt stolt! Siste Cetrotide settes i morgen, ovitrelle kl 22 i morgen kveld, uttak mandag kl. 09:00. Insett torsdag [emoji173]️ Ååååh jeg er så lettet! Nå blir det spennende om det er noen egg i disse eggposene og om det er noen som overlever til innsett. Nå har jeg mye mer håp enn jeg hadde i går [emoji4] Fått bestilt billetter og hotell, så nå er alt klart [emoji4] Håper så voldsomt at det er en igjen til innsett og at det blir baby av den [emoji173]️
 
Jeeeeei :talk017

Tredagers dyrking, hva er det for no?
Aldri hørt St Olavs gjøre noe sånt med mindre du har uttak på fredag :p

Jeg har masse håp, nå blir det junibaby og søsken på frys :Heartred
 
Jeeeeei :talk017

Tredagers dyrking, hva er det for no?
Aldri hørt St Olavs gjøre noe sånt med mindre du har uttak på fredag :p

Jeg har masse håp, nå blir det junibaby og søsken på frys :Heartred

Weeee [emoji4] Åh? Er ikke det vanlig for de? Jeg har jo ikke peiling [emoji38] De spurte om jeg ville være med i en studie da. Vet ikke om det er derfor?
Åh som jeg drømmer om det [emoji7] Junibaby OG søsken på frys er nesten sånn at det er helt utenkelig!
 
Det gikk helt strålende [emoji5] Jeg er så happy at jeg vil grine, men kan jo ikke det midt på flyplassen [emoji38]
Kom inn til verdens hyggeligste gyn som forklarte og jeg fikk se på skjermen. Han fant 3 egg på høyresiden og 6 på venstre tror jeg. 7 av disse var store og fine, 2 var litt mindre. Han var så herlig optimistisk og kalte meg ung [emoji23] Jeg er 34, så jeg lo [emoji38] Var så nervøs og livredd! Men han var bare helt nydelig [emoji4] Så kom jeg inn til en om mulig enda herligere sykepleier. Siste bemfola kjøpte jeg på apoteket og satt den på doen HELT SELV [emoji16] Litt stolt! Siste Cetrotide settes i morgen, ovitrelle kl 22 i morgen kveld, uttak mandag kl. 09:00. Insett torsdag [emoji173]️ Ååååh jeg er så lettet! Nå blir det spennende om det er noen egg i disse eggposene og om det er noen som overlever til innsett. Nå har jeg mye mer håp enn jeg hadde i går [emoji4] Fått bestilt billetter og hotell, så nå er alt klart [emoji4] Håper så voldsomt at det er en igjen til innsett og at det blir baby av den [emoji173]️

Sååå bra med flott kontroll og positiv opplevelse! Og jeg har troa på tredagers! Nå skal det bli baby altså :happy:
 
Sååå bra med flott kontroll og positiv opplevelse! Og jeg har troa på tredagers! Nå skal det bli baby altså :happy:

Ja, jeg er helt overveldet! Har vært oppe siden 5 i morges, dødstrøtt, MYE som har skjedd på kort tid.. jeg er helt ferdig [emoji38] Ja, jeg håper så voldsomt at det er noen som blir befruktet og overlever
 
Weeee [emoji4] Åh? Er ikke det vanlig for de? Jeg har jo ikke peiling [emoji38] De spurte om jeg ville være med i en studie da. Vet ikke om det er derfor?
Åh som jeg drømmer om det [emoji7] Junibaby OG søsken på frys er nesten sånn at det er helt utenkelig!
Det er ikke vanlig, hovedregelen er todagers inn, med unntak for uttak fredag. Men da skal de kanskje gjøre en studie på tre-dagers inn heller? Spennende uansett, og jo lengre de dyrker desto bedre er de som er igjen, så det er jo bare bra :)
Har du fått noe info om studien?

Jeg har trua på junibaby 2019 :Heartred
 
Så herlig å komme inn her og lese at alt gikk så bra[emoji7][emoji7]

Masse lykke til med uttak[emoji173]️[emoji173]️
 
Så gode nyheter, og så hyggelig oppdatering. :)

Masse lykke til med de siste sprøytene. :D
 
Wooohoo!! Så bra at det ble en slik positiv og fin kontroll! [emoji2][emoji173]️ 13.juni 2019, just saying! [emoji1374][emoji173]️
 
Så bra at alt gikk bra på kontroll!
 
Det er ikke vanlig, hovedregelen er todagers inn, med unntak for uttak fredag. Men da skal de kanskje gjøre en studie på tre-dagers inn heller? Spennende uansett, og jo lengre de dyrker desto bedre er de som er igjen, så det er jo bare bra :)
Har du fått noe info om studien?

Jeg har trua på junibaby 2019 :Heartred

Ja, det ser ut som det er på grunn av studien at de dyrker 3 dager.
Håper det er bra og at det er en eller fem som overlever [emoji38]
IMG_1813.JPG
 
Så herlig å komme inn her og lese at alt gikk så bra[emoji7][emoji7]

Masse lykke til med uttak[emoji173]️[emoji173]️

Tusen tusen takk [emoji173]️ Er så spent på uttak nå! Grugleder meg og håper det er egg i eggposene [emoji4]
 
Back
Topp