Leans IVF reise

Hos meg varierte det en god del altså! Var verre hvis ikke ikke hadde gått på do på en stund og bedre rett etterpå fks. Og verre når jeg hadde bevegd meg en del. Husker at jeg tenkte det samme som deg! Fikk også såre brystvorter på den tiden du er nå, og ble supernervøs for at de hadde sluppet. Men det hadde de på ingen måte:) Så tror du kan puste ut altså. Helt naturlig at det raser rundt med tanker, men det går oftest bra! Lykke til med kontroll på fredag :Heartred

Godt å høre at det er normalt å ha det sånn [emoji5] Jeg puster litt lettere og venter meg ihjel på kontrollen min i morgen [emoji4] Blir tullete av dette her!
 
Forstår tankegangen din,(jeg var redd for der samme) men "heldigvis" er det ikke så mye du kan gjøre, fra eller til og medisinene skal jo gjøre jobben sin riktig.. :happy: evt ta og ring klinikken om du trenger det :angelic:

Takk for forståelsen [emoji173]️ Ja, håper virkelig alt er i orden inni der! I morgen vet jeg mer [emoji5]
 
Skjønner redselen din og kjenner meg igjen fra første forsøk. Du må bare stole på at medisinen gjør jobben. Det er helt usannsynlig med noe annet! Og tankene dine er også helt normalt!

Uff ja.. blir helt tullete av dette her jeg [emoji15] Er så sykt spent på morgendagens kontroll! Godt å høre at det er normalt [emoji173]️[emoji257] Takk!
 
Jeg forstår også redselen din. Kontroll er både spennende og nervepirrende! Men jeg håper og tror det ligger noen gode egg og venter på dere inni der [emoji1374][emoji173]️ Masse lykke til i morgen!

Helt sinnsykt nervepirrende! Håper også det er noen fine egg inni der [emoji173]️ Så sykt spent! Håper det er noen egg og at jeg også får uttak på mandag [emoji4]
 
Er overklar for morgendagen [emoji38] Gleder meg, gruer meg, er livredd, er Superspent... vil bare ha svar på om det er noe håp [emoji4]
Det går nok bra, jeg har trua :D
Satser på at du får både en av de hyggelige legene og en av de hyggelige sykepleierne :)
Og viktigst av alt, at det er 3-4 fine egg på hver side :Heartred
 
Det går nok bra, jeg har trua :D
Satser på at du får både en av de hyggelige legene og en av de hyggelige sykepleierne :)
Og viktigst av alt, at det er 3-4 fine egg på hver side :Heartred

Takk [emoji173]️ Jeg er så lei meg for opplevelsen din [emoji17] Blir helt oppgitt og sint på dine vegne! Det var jo din tur nå [emoji173]️
Ja, håper det er noen fine egg på begge sider [emoji5]
 
Takk [emoji173]️ Jeg er så lei meg for opplevelsen din [emoji17] Blir helt oppgitt og sint på dine vegne! Det var jo din tur nå [emoji173]️
Ja, håper det er noen fine egg på begge sider [emoji5]
Ikke tenk på det, opplevelsen min er bare enda en i en lang rekke bedritne opplevelser jeg har i 2018. Det er bare sånn dette året er.. 2017 var skikkelig bra da, så kanskje oddetallsår er mer min ting :p

CD 10 i morgen, var det ikke så? Da bør det jo være kommet ganske langt :D
 
Ikke tenk på det, opplevelsen min er bare enda en i en lang rekke bedritne opplevelser jeg har i 2018. Det er bare sånn dette året er.. 2017 var skikkelig bra da, så kanskje oddetallsår er mer min ting :p

CD 10 i morgen, var det ikke så? Da bør det jo være kommet ganske langt :D

Jo, det tenker jeg på og føler så veldig med deg [emoji173]️ Du fortjener absolutt ikke slik behandling og jeg blir forbanna på st.Olavs som behandler deg så dritt [emoji35] Hadde lyst til å fly til Trondheim bare for å gi deg en klem og en blomst i går [emoji173]️[emoji257]
Jo, CD10 i morgen. Håper uttak på mandag hvis det er noe inni der [emoji15]
 
Jo, det tenker jeg på og føler så veldig med deg [emoji173]️ Du fortjener absolutt ikke slik behandling og jeg blir forbanna på st.Olavs som behandler deg så dritt [emoji35] Hadde lyst til å fly til Trondheim bare for å gi deg en klem og en blomst i går [emoji173]️[emoji257]
Jo, CD10 i morgen. Håper uttak på mandag hvis det er noe inni der [emoji15]
Aaaw, så søt du er :Heartred
Satser på at de tar ut all den dårlige behandlingen på meg, så dere andre får hyggeligere opplevelser :'

Hm, Ovitrelle på CD11? Det er tidlig.. Min rekord er CD12. Spennende :flower
 
Aaaw, så søt du er :Heartred
Satser på at de tar ut all den dårlige behandlingen på meg, så dere andre får hyggeligere opplevelser :'

Hm, Ovitrelle på CD11? Det er tidlig.. Min rekord er CD12. Spennende :flower

Blir så sint jeg [emoji35] At mennesker kan behandle andre mennesker sånn! Uholdbart! Vi burde alle skrive en kollektiv klage til de! Skal ikke være sånn i det heletatt [emoji35] Grrrr..

Høh? Tror ikke jeg skal sette ovitrelle i morgen [emoji4] har fått beskjed om å kun sette cetrotide i morgen, så vil de avgjøre hvor mye lenger jeg skal gå på bemfola etter ul og kontroll [emoji4][emoji1303]Er det ovitrelle i morgen hvis det er uttak på mandag? Har ikke satt meg inn i hvor lenge før uttak ovitrelle settes [emoji5]
 
Blir så sint jeg [emoji35] At mennesker kan behandle andre mennesker sånn! Uholdbart! Vi burde alle skrive en kollektiv klage til de! Skal ikke være sånn i det heletatt [emoji35] Grrrr..

Høh? Tror ikke jeg skal sette ovitrelle i morgen [emoji4] har fått beskjed om å kun sette cetrotide i morgen, så vil de avgjøre hvor mye lenger jeg skal gå på bemfola etter ul og kontroll [emoji4][emoji1303]Er det ovitrelle i morgen hvis det er uttak på mandag? Har ikke satt meg inn i hvor lenge før uttak ovitrelle settes [emoji5]
Har vurdert klage, men greia er at hele barnedrømmen er i deres kontroll.. Så det blir etter at jeg er ferdig tror jeg. Men kanskje jeg da faktisk har fått et barn, og glemmer hele greia :p
Uansett, ikke gå dit med mine erfaringer i bakhodet, det kan hende det er meg det er noe galt med. Ifølge samboer er jeg en irriterende besserwisser, med et noe spesielt forhold til leger fra før, så det kan hende det er bare meg. Bortsett fra den ekstremt sure sykepleieren, der er vi alle enige :p

Hvis du håper uttak på mandag er det Ovitrelle på lørdag. Jeg er faktisk ikke sikker på hva som skjer hvis du har store nok poser for Ovitrelle, for den skal settes 36 timer før uttak. Så da vil jeg gjette på bare cetrotide i morgen og lørdag morgen, og Ovitrelle på lørdag kveld... Men det er bare spekulering fra min side, ikke ta det så seriøst :p
 
Har vurdert klage, men greia er at hele barnedrømmen er i deres kontroll.. Så det blir etter at jeg er ferdig tror jeg. Men kanskje jeg da faktisk har fått et barn, og glemmer hele greia :p
Uansett, ikke gå dit med mine erfaringer i bakhodet, det kan hende det er meg det er noe galt med. Ifølge samboer er jeg en irriterende besserwisser, med et noe spesielt forhold til leger fra før, så det kan hende det er bare meg. Bortsett fra den ekstremt sure sykepleieren, der er vi alle enige :p

Hvis du håper uttak på mandag er det Ovitrelle på lørdag. Jeg er faktisk ikke sikker på hva som skjer hvis du har store nok poser for Ovitrelle, for den skal settes 36 timer før uttak. Så da vil jeg gjette på bare cetrotide i morgen og lørdag morgen, og Ovitrelle på lørdag kveld... Men det er bare spekulering fra min side, ikke ta det så seriøst :p

Bare så det er sagt; jeg syns IKKE du er besserwisser! Det er forskjell på det og kunnskapsrik! At man har lest seg opp er jo tydeligvis høyst nødvendig, for de er tydeligvis ikke god på info derfra i alle fall. Du er langt fra både irriterende og besserwisser! Du er kunnskapsrik, snill og hjelpsom [emoji173]️ Du fremstår som et godt menneske for meg i alle fall!
Hun sure sykepleieren kan ta seg en bolle [emoji35] Og det kan alle de andre sure, ufordragelige menneskene der også gjøre! Må være et kjipt miljø å jobbe i! Enig med deg at det er lurt å vente til du er ferdig før du klager. Jeg har tenkt samme tanken.

Hmm.. kanskje jeg skal håpe på uttak på tirsdag istedet [emoji4] Viktigste er at det er noe der å hente ut. Vet ikke om dosen jeg tar av bemfola har noe å si? Tar den på 225IE.
 
I morgen er det kontroll! Dødsnervøs.. opp kl 05:00 for å sette sprøyte, flyet letter kl 07:00. Time kl 09:40.
 
Masse lykke til imorra[emoji7]
 
Lykke til i morgen :Heartred
 
Back
Topp