Leandervugge

Jeg har veldig lyst til å kjøpe en da vi har litt dårlig plass. Svigersøsteren min har en sånn hengt fra taket og den ser veldig koselig ut. Den er også veldig kjekk å ha da hun kan gjøre ting i huset og søsteren leker rundt uten at det forstyrrer babyen .

Vi hadde en sånn til en av ungene (tror det var nest eldste). Hun hatet å ligge i den! Virket som hun var redd :P

Men mulig vi begynte å bruke den litt sent. Den er veldig koselig, ja. Stativet tar en del plass og vi hadde så høyt tak ta vi ikke kunne henge den i taket.

Jeg har veldig lyst til å kjøpe en da vi har litt dårlig plass. Svigersøsteren min har en sånn hengt fra taket og den ser veldig koselig ut. Den er også veldig kjekk å ha da hun kan gjøre ting i huset og søsteren leker rundt uten at det forstyrrer babyen .
Ja vi vurderer også en sånn, den ser så koselig ut der den henger i taket :)

Vi hadde en sånn til en av ungene (tror det var nest eldste). Hun hatet å ligge i den! Virket som hun var redd :P

Men mulig vi begynte å bruke den litt sent. Den er veldig koselig, ja. Stativet tar en del plass og vi hadde så høyt tak ta vi ikke kunne henge den i taket.
Ja jeg forstår.. Det vil evt være en dagseng, og vi kommer da til å ha den hengende i taket, så jeg tror ikke den vil ta så stor plass da.. Hva stoff er det på vuggen?

Vi hadde det til første. Hang fra taket i stua:happy: Nåde vi og lille elsket den, så kommer til å bruke den til nummer to også.

Har ikke erfaring, men har kjøpt en billig brukt og håper vetleguten vil trives. Er bare tenkt til dagsoving når det ikke passer å sove ute i vogn. Er også tenkt til avlastning i stuen.
Den er så fin da!

Har såå lyst på :) men vi holder på å selge hus. Å vet ikke når det skjer eller hvor vi blir boende eller noe. Så vet ikke helt om jeg tørr å kjøpe. Stativet krever plass, å er jo ikke så greit å lage hull i taket :p men har veldig veldig lyst på!

Begge mine har hatet Leandervugga. Tror det er ganske 50/50 om babyen liker at den beveger seg hver gang de har en frivillig/ufrivillig bevegelse.

synes leandervuggen er kjempe fin! Idag så jeg kremmerhuset hadde fått inn en helt nydelig vugge i makrame :) så den vurderer jeg i stua..

Back
Topp