Leandervugge

Jeg har en, brukt hengende ved siden av senga vår til han var ca. 6 mnd, er lite plass ved siden av senga så jeg kunne vugge den mens jeg lo i senga :) Likte den godt!

Ååå, den var peeen! Vil ha!

Lurt å finne en brukt, da de er dyre!
Alt kan vaskes og en madrass klippet jeg selv nytt av en skummadrass fra Jysk.

Jeg sniker litt fra April, jeg :)
Jeg har ikke kjøpt landervugge, men indisk hengevugge. Det er noe av samme ulla. Nå har jeg jo ikke fått prøvd den med baby oppi enda, , men har prøvehengt vuggen hjemme og den er kjempe fin og virker veldig lovende.
Utrolig fint å kunne gynge litt på mini innimellom :)

Sniker fra april jeg og;) jeg kjøpte brukt leander vugge til storebror, han brukte den til han var 6mnd og den var helt super:)

13.04.14 tre skal bli fire <3

Lurt å finne en brukt, da de er dyre!
Alt kan vaskes og en madrass klippet jeg selv nytt av en skummadrass fra Jysk.
Har sett at de selges brukt, men synes prisen avviker såpass lite fra nypris at jeg vurderer ny likevel. Dropper det som henger over da, det kan man vel få lagd selv på et vis, selv om jeg er ekstremt lite praktisk anlagt xsmile9

Har sett at de selges brukt, men synes prisen avviker såpass lite fra nypris at jeg vurderer ny likevel. Dropper det som henger over da, det kan man vel få lagd selv på et vis, selv om jeg er ekstremt lite praktisk anlagt xsmile9

Er kanskje litt forskjell at jeg ville kjøpe brukt fordi det var barn nummer 3 (hadde ikke planer om nummer 4 enda da), OG det kom en til salgs i nærheten av hvor vi bor, jeg betalte 1000 kr inkl. krok og himmel. Ikke kjempebillig, men greit.

Og madrass bør man vel bytte uansett om man kjøper den brukt, eller? Greit at den er med kjøpet da, så man har en mal :)

Jeg har kjøpt den brukt på finn, 1500kr ink stativ.
Vuggen jeg kjøpte der super fin ut, kun brukt et par ganger. Tror ikke vi kommer til å kjøpe ny madrass, men en overmadrass.

Syne Leander er den fineste vuggen på markedet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp