Leandervugge :)

overasket

Forumet er livet
VIP
Til forrigemann lånte vi en leandervugge fra min kjæres bror, men nå har de solgt den tilbake til dem de kjøpte den av da det ble en til på dem alikevel ;)
Så i dag har jeg tittet på finn etter en og jammen fant jeg en like i nærheten og da jeg ringte viste det seg at det var mamman til en i bhg til minstemann som hadde anonsert den :) så når jeg kjører for å hente han senere i dag blir det også henting av leandervugge :)

Skal ikke kjøpe så mange ting denne gangen, men litt koselig at det blir noen kjøp til denne lille også :)

Andre som skal ha/har leandervugge til sine små?

Så ålreit ;) jeg har også veldig lyst på leandervugge, men synes de er så innmari dyre.

Vi brukte en vugge fra pure nature til 2 åringen da han var nyfødt. Var veldig fornøyd med den, og kommer til å bruke den denne gangen også. Vet at det ikke var det du spurte om, men mener den var billigere, samt at jeg synes den er veldig fin ;)

Jeg har 2 stk, en Nydelig hvit vugge med stativ og sengehimmel og en Moses babykurv med stativ :)
Jeg har arvet den ene og den andre har jeg og mine søsken brukt som babyer, så det er litt stas og bruke den :)

Skal ha leandervugge denne gangen. Kom over komplett vugge med stativ og himmel til 800 kr før jeg ble gravid, så eg kjøptecden.. :-) hadde trevugge til førstemann og skal bruke den til seng i starten denne gangen :-)

Vi brukte en vugge fra pure nature til 2 åringen da han var nyfødt. Var veldig fornøyd med den, og kommer til å bruke den denne gangen også. Vet at det ikke var det du spurte om, men mener den var billigere, samt at jeg synes den er veldig fin ;)

Har du en link med bilde? vil gjerne se en, men får ikke opp når jeg googler.

Så ålreit ;) jeg har også veldig lyst på leandervugge, men synes de er så innmari dyre.

Ja hadde ikke kjøpt hvis det ikke var for at vi var så fornøyd med den til forrigemann og den vi brukte da ikke er tilgjengelig nå, men nå skal vi uansett ikke kjøpe så mye denne gangen så da ble det vugge her :)

Jeg har 2 stk, en Nydelig hvit vugge med stativ og sengehimmel og en Moses babykurv med stativ :)
Jeg har arvet den ene og den andre har jeg og mine søsken brukt som babyer, så det er litt stas og bruke den :)

Vi har en kurv som min far sov i da han var liten i tillegg til leandervuggen, veldig koselig med sånne arveting synes jeg :)

Skal ha leandervugge denne gangen. Kom over komplett vugge med stativ og himmel til 800 kr før jeg ble gravid, så eg kjøptecden.. :) hadde trevugge til førstemann og skal bruke den til seng i starten denne gangen :)

oi det var billigere en min bare vugge, men ettersom vi skal kjøpe lite synes jeg det går greit å gi litt :)

Har hatt leander vugge tidligere. Helt fantastisk :) men med små søsken i hus ble den bytta ut med en gammel vugge fra slutten på 1800 tallet :)

Har hatt leander vugge tidligere. Helt fantastisk :) men med små søsken i hus ble den bytta ut med en gammel vugge fra slutten på 1800 tallet :)

Det høres også veldig koselig ut, her hang leandervugga såpass høyt at det ikke var noe problem med storebroren sist :)

Mannen har veldig lyst på leandervuggen, så spørs om vi går til innkjøp av de vi og :)

Gutteskatt ventes 31.08.13 <3

Back
Topp