Leandervugge

heljoen

Andre møte med forumet
Noen som vet hvor mye leandervuggen med stativ veier? Vurderer å kjøpe brukt, og da må den sendes i posten, men da må jeg vite vekten, så jeg slipper å måtte betale tusenvis av kr for frakten.

huff, det hørtes ikke trygt ut med en unge på 1 og en leandervugge..

Regner med d er til bby nr 2 kjære deg :P

Er nok til nr 2 ja. Hadde vel ikke vært med i denne gruppa om jeg ikke ventet barn i november 2012! Takk for "svar" på emnet da!!

Hahaha! Aner ikke hva den veier, finner det sikkert ut om du googler litt. Men regner med du har funnet ut av det ;)

De er utrolig fine da! :-) Men personlig så ville jeg ikke kjøpt vugge pga at med en gang de begynner å skal reise seg opp i sittende stilling så er det ikke trygt lengre. Men vi har ikke så veldig god råd da heller så må tenke praktisk....

Ja de er det :)
men har slått det fra meg, bruker heller kurven jeg hadde til Nora.
Gidder ikke bruke mye penger på den bare fordi den er fin, når jeg egentlig har en helt grei en fra før :)

Jeg har en sånn:) Kjøpte den brukt og den ble sendt med posten. Tror portoen kom på rundt 260 kr pga lengden på stativet, og ikke pga vekten.. Så vet du det;) - selv om det ikke skulle være aktuelt for deg allikevel. Jeg synes den er verdt hver krone!

Back
Topp