Leandervugge - vil gjerne høre erfaringer! :)

*FruM*

Elsker forumet
Jeg blir mer og mer glad i disse leandervuggen og finner flere og flere fordeler FOR denne. Vi har en relativt liten stue - og derfor hadde det var veldig greit å hatt denne i taket fra babyen er nyfødt. Ser for meg en krok i taket i stuen, og en i taket i soverommet f. eks - også kunne flytte den opp og ned?

Har funnet en brukt til 850,-. Men har ikke helt bestemt oss enda. Mannen er kanskje ikke fult så enig som meg, og han er litt mer for å bruke lekegrinden fra babyen er nyfødt. Jeg mener at den er så stor og "skummel" for en så liten baby, og vil heller ha noe mindre og lunere. I tillegg tar lekegrinden STOR plass i stuen, og jeg føler ikke for å ha den oppe mer enn vi "MÅ" - derfor er en slik vugge mener.

MEN - jeg vil gjerne høre deres erfaringer, både for og i mot :)

Også et tilleggspørsmål: Hvordan er stativet? Er det veeeeldig stort?

Lurer på det samme

Elsker den!!! Brukte den til både dagsoving og nattsoving de første 4 mnd. Gjorde som du sa, flyttet mellom krok på stuen og krok på soverommet. Han sov som en stein i den og vi skal bruke den til nestemann også. Stativet er ikke så høyt, men tar endel plass på gulvet.

Eldste mi, som aldri sov, sovna som en stein da hun fikk seg en god puff i ei venninnes Leandervugge. Jeg ble frelst, og var ikke i tvil om at vi skulle ha en da minstemor kom til verden. Dessverre ville hun ikke ligge i den, så den ble bare stuepynt gitt. :/

jeg bare ELSKER den! Håper evt flere barn vil finne seg like godt til rette, som vår førstefødte i den :)
Syns ikke stativet er såå stort, men det tar jo fort litt plass likevel. Vi hadde den på stativ i stuen :)

Vi hadde den vuggen, og var storfornøyde. Hadde krok i taket i stua, og på soverommet. Eneste problemet med å flytte den frem og tilbake var å huke opp og ned, jeg har nemlig elendig balanse og rakk ikke opp uten å stå på noe Mannen min bar vugga med guttungen oppi fra sted til sted.

har ingen personlig erfaring, men har ei venninne som har den. hun har som du tenker en krok i stua og en på soverommet og flytter babyen. Han sover bare i den (og vogna når de er ute). hun er hvertfall kjempefornøyd :)

vi hadde den i stua, gleder meg til å henge den opp igjen! Tenkte å få krok nede på soverommet også.

Takk for svar! 

Heller mer og mer mot denne vuggen altså!

Kjenner vel 9-10 stk som har kjøpt den, kun 1 som fikk nytte av den. 

Elsker den !!  Beste kjøpet jeg gjorde.  Sønnen vår elsket å sove i den og brukte den fra nyfødt till han var 9-10 mnd.  Hadde en krok i stua og en på soverommet. så bare flyttet på vuggen etter hvor vi var. 

Får ikke skrytet nok av den !!  :)

Back
Topp