*FruM*
Elsker forumet
Jeg blir mer og mer glad i disse leandervuggen og finner flere og flere fordeler FOR denne. Vi har en relativt liten stue - og derfor hadde det var veldig greit å hatt denne i taket fra babyen er nyfødt. Ser for meg en krok i taket i stuen, og en i taket i soverommet f. eks - også kunne flytte den opp og ned?
Har funnet en brukt til 850,-. Men har ikke helt bestemt oss enda. Mannen er kanskje ikke fult så enig som meg, og han er litt mer for å bruke lekegrinden fra babyen er nyfødt. Jeg mener at den er så stor og "skummel" for en så liten baby, og vil heller ha noe mindre og lunere. I tillegg tar lekegrinden STOR plass i stuen, og jeg føler ikke for å ha den oppe mer enn vi "MÅ" - derfor er en slik vugge mener.
MEN - jeg vil gjerne høre deres erfaringer, både for og i mot :)
Har funnet en brukt til 850,-. Men har ikke helt bestemt oss enda. Mannen er kanskje ikke fult så enig som meg, og han er litt mer for å bruke lekegrinden fra babyen er nyfødt. Jeg mener at den er så stor og "skummel" for en så liten baby, og vil heller ha noe mindre og lunere. I tillegg tar lekegrinden STOR plass i stuen, og jeg føler ikke for å ha den oppe mer enn vi "MÅ" - derfor er en slik vugge mener.
MEN - jeg vil gjerne høre deres erfaringer, både for og i mot :)
Også et tilleggspørsmål: Hvordan er stativet? Er det veeeeldig stort?