Leander vugge med stativ...IRRITERT ALTSÅ!

lillechille

Forelsket i forumet
Har nettopp kjøpt den vuggen med stativ, fordi vi bor i et så gammelt hus at det hadde nok ikke vært trygt å hengt noe i taket..Her er det heller ikke så høyt under taket, huset er over 100 år gammelt, men vi sjekket at vi fikk plass til stativet til vuggen...
Vell....Nå har jeg prøvd, og det viser seg at det følger med en slags teleskopstang som går fra øverst på stativet til taket, og den får jeg ikke plass til!! I bruksanvisning står det at det er fare for at vuggen kan velte uten den...

Er det F**** mulig?

Har ikke sett ett eneste bilde av den vuggen med stativet som har den teleskopstangen på, og de i butikken sa ingenting om det.. ÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRGGGG!! Så jævlig irriterende..

Hadde gledet meg til  å ta den i bruk, nå vet jeg ikke om jeg tør..
Er det noen av dere som har vært borti den teleskop stangen? Lurer på om folk bruker den, for jeg hadde aldri hørt om den altså...
 
Ja, det frister altså...Men er det trygt tror du?
 
Vi får akkurat plass til stangen under taket hos oss og kommer til å bruke den. Men hadde tort å bruke vuggen uten også...
 
Jeg har samme leander vuggen og brukte stativet på storesøster til hun var 4 mnd men det var uten teleskop stangen.. Så ikke noe grunn i å bruke den.
 
vet ikke jeg altså. har den ikke selv. men hadde nok montert opp å vugga litt på den å sett hvor stabil den var uten :) og vurdert utifra det. tror nok det går bra :p
 


lillegullet-12 skrev:
kan teleskopstangen være for om du har himmelen til også?


nei, tror ikke det altså..selv om det kan se sånn ut på bilde her sånn..Men den skal liksom sikre stativet mot taket, så det ikke faller like lett..
 


tinas skrev:
Jeg har samme leander vuggen og brukte stativet på storesøster til hun var 4 mnd men det var uten teleskop stangen.. Så ikke noe grunn i å bruke den.


OK:) Godt å høre i grunn, tror jeg og vil det...
 


tinas skrev:
Jeg har samme leander vuggen og brukte stativet på storesøster til hun var 4 mnd men det var uten teleskop stangen.. Så ikke noe grunn i å bruke den.


OK:) Godt å høre i grunn, tror jeg og vil det...
 


Currrlysue skrev:
vet ikke jeg altså. har den ikke selv. men hadde nok montert opp å vugga litt på den å sett hvor stabil den var uten :) og vurdert utifra det. tror nok det går bra :p



Ja, takk for svar:) Blir nok å gjøre det, synd å selge den igjen altså... Tror faktisk de fleste bruker den uten egentlig, blir spennend eå se hva babyshop skriver om det..Sendte de mail..
 
Back
Topp