Leander vugge i Moonboon stativ

Babylykke_

Andre møte med forumet
Hei!

Noen som vet om man kan bruke Leander vugge i Moonboon stativ med motor? Har hengevuggen, men kunne tenke meg en med flat bunn denne gangen. Vurderer å kjøpe en billig leandervugge på finn.no om det funker.

Vi gjorde motsatt, altså leander-stativ med moonboon. Moonboon har mindre diameter nede enn leander, men er like høye, mener jeg å huske. Skal slik sett ikke være noe problem. Men om du kan bruke leandervugge med moonboon-motor… vet ikke.

Har du testet? Fikk du det til å funke? Vurderer å gjøre det samme
Ikke test, men tenker å kjøpe en leander vugge til Moonboonen. Man må bare knyte opp «tauene». Så en på finn.no som hadde gjort det. Er vel ikke anbefalt, men kan ikke se at det skulle være noe farlig

Jeg har kjøpt leandervugge for å prøve i moonboonen, men problemet er at den er så tung. Her veier junior nesten 10kg, og jeg tror nok vuggen er over 5, så blir spennende å prøve når maks egt er 15kg

Jeg kjøpte Leander vuggen brukt på finn og knyttet opp tauene. Den veien kun 700g mer enn moonboon sin flate vugge, men tror kanskje man skulle hatt en annen fjær til da? Min baby er nyfødt så vugge veien fremdeles ikke mer enn maksvekt. Bytter nok tilbake til slungevugga til moonboon når baby blir større

Back
Topp