Leander matty stellematte

Mimmie

Gift med forumet
September To Remember
Utmarsj 2024
Sikler litt på denne og gjorde det sist jeg var gravid også, men fikk meg ikke til å kjøpe den til den prisen. Nå har vi egentlig alt vi trenger så frister å kjøpe noe nytt! Er den virkelig verdt prisen? Hva er egentlig så fantastisk med den som ikke andre stellematter kan?

Ser Sebra har kommet med en lignende matte som er litt billigere, men usikker om den passer på vårt billige Ikea-stellebord.
 
Sniker. Ja, den er verdt det! Så digg å bare kunne tørke av den ved søl. Stabil og god. Passer perfekt til IKEA sniglar hvis det er det du har.
 
Sniker. Ja, den er verdt det! Så digg å bare kunne tørke av den ved søl. Stabil og god. Passer perfekt til IKEA sniglar hvis det er det du har.

Takk for innspill. Ja, det er den vi har :joyful:. Har til nå bare brukt en billig stellematte fra Jysk med håndkle eller et trekk over. Vi har på begge badene, men får i tilfelle prioritere Leander til badet gjestene også bruker.
 
Eg har stellematte fra Stokke med tisselaken fra tena lady(?) på., så viss det skjer uhell eller blir gris så er det bare brette vekk den delen- fullføre også kaste tisselakenetSmile «pynter» opp stellematten med ett finere håndkle når me har babybesøk:rolleyes:
 
Jeg har den stellematten, helt super. Har klippet til et falskt saueskinn/mykt underlag fra IKEA og så har jeg håndkle over der - mykt for de små :)
 
Jeg har den stellematten, helt super. Har klippet til et falskt saueskinn/mykt underlag fra IKEA og så har jeg håndkle over der - mykt for de små :)

Men hvis du har saueskinn + håndkle over stellematten, hva er det poenget med å kjøpe den? Funker det ikke like godt med en billig stellematte da?
 
Men hvis du har saueskinn + håndkle over stellematten, hva er det poenget med å kjøpe den? Funker det ikke like godt med en billig stellematte da?
Smak og behag, man må gjerne bruke uten, men for min del er det ikke det som er det største poenget - jeg synes først og fremst at den er veldig fin og enkel å holde ren. En vanlig stellematte må du ta av trekket på for å vaske, denne kan du bare tørke av. Jeg må kanskje vaske «skinnet» (syntetisk) og håndklær, men det er liksom forbruksvare uansett så mye mindre pes :)
 
Back
Topp