Leamus?!

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Har hatt det av og på (på samme øyelokkk) i over en uke nå. Irriterende! Flere som har hatt det før? Aldri hørt om det i forbindelse med graviditet før. Er jo ikke sikkert det er pga svangerskap heller da men.

Har hatt det av og på (på samme øyelokkk) i over en uke nå. Irriterende! Flere som har hatt det før? Aldri hørt om det i forbindelse med graviditet før. Er jo ikke sikkert det er pga svangerskap heller da men.

Jeg hadde det i forrige svangerskap, jeg hadde veldig høyt blodtrykk. Vet ikke om det hadde sammenheng, men hadde konstant leamus i det ene øyet.

Hatt mye leamus i og rundt øyet, men ikke i forbindelse med graviditeten tror jeg. Skal vel være stress-relatert trodde jeg.

Har hatt det samme, stressrelatert med spenninger i nakke/skulderparti. Det gikk av seg selv (uten fysioterapi) med mange gode varme bad, avspenningsøvelser jeg selv gjorde, og fjerning av stressende situasjoner. Håper det bedrer seg! (Leamus sier de også kan motarbeides med magnesium, men forhør deg med lege før du tar for mye i graviditeten!!)

Takk for gode svar, damer! Jeg får vel i første runde forsøke å stresse litt ned da. Er vel jobbrelatert tenker jeg.

Jeg har hatt det, men er så lenge siden at jeg ikke husker sammenheng. Mulig det var relatert til nakken jeg sleit med ei stund, men husker ikke helt. Gikk seg i alle fall til av seg selv! Det er jo skikkelig ekkelt!

Back
Topp