Nå har jeg hatt leamus på fremsiden av det ene låret i 3 dager, veldig irriterende... Andre som sliter med dette eller bare meg[emoji23]?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du tar magnesium daglig vil det hjelpe både mot leamus og kramper.
Hehe, forståelig! Jeg får løs mage av mange typer! Men ikke av den fra Solaray (tror jeg den heter?) de selger den på helsekostbutikker, og du får den nok på noen nettbutikker også. Tar jeg én går det bra, tar jeg to får jeg løs mageJa tror jeg skal begynne med det! Er bare redd for løs mage, har fått det tidligere pga magnesium[emoji28]
Denne er et jeg tar https://sunkost.no/produkter/vitami...MIwarkhK7_2AIVHmUZCh3x4A4cEAQYAiABEgLf9PD_BwE Dyyr men varer jo et halvt år om man tar en om dagen. Jeg har i allefall vært heldig og ikke blitt løs i magen av den men tar jeg to så blæææ heheheJa tror jeg skal begynne med det! Er bare redd for løs mage, har fått det tidligere pga magnesium[emoji28]
Har det ofte på øyetNå har jeg hatt leamus på fremsiden av det ene låret i 3 dager, veldig irriterende... Andre som sliter med dette eller bare meg[emoji23]?
Denne er et jeg tar https://sunkost.no/produkter/vitami...MIwarkhK7_2AIVHmUZCh3x4A4cEAQYAiABEgLf9PD_BwE Dyyr men varer jo et halvt år om man tar en om dagen. Jeg har i allefall vært heldig og ikke blitt løs i magen av den men tar jeg to så blæææ hehehe
Jeg har ennå ikke testet positivt, kan teste i morgen cirka.
Den siste uka har jeg hatt mye leamus i særlig høyre lår, under føttene, i nedre del av armene, litt i haka (!). Altså, aldri hatt det slik før, og jeg er ganske godt trent (ikke at det har noe å si for leamus..). Bestemte meg for å ta ekstra tilskudd av magnesium, men foreløpig har jeg leamus fremdeles, særlig når jeg sitter i ro.
Er dette egentlig et graviditetssymptom?
Takk for svar . Nei, får se. Mest sannsynlig vil magnesium hjelpe.Usikker på om det er et symptom Jeg hadde det ikke før positiv test, kun dette i låret og det forsvant etter en liten stund..