Leamus

Solblom

Glad i forumet
Noen andre som har leamus i magen?? Eller er det noe annet jeg kjenner? Kan det være liv jeg kjenner? (7+4 idag)

Kan det være fantomspark? Har du flere barn? :) litt i tidligste laget enda å kjenne liv, da den lille såvidt er igang med bevisste bevegelser på denne tiden. Kan være luft også, eller livmor som vokser :p hvordan kjennes det ut?

Jeg kjenner mye prikking rett over skambeinet. Tror det er livmor som vokser.

Kan det være fantomspark? Har du flere barn? :) litt i tidligste laget enda å kjenne liv, da den lille såvidt er igang med bevisste bevegelser på denne tiden. Kan være luft også, eller livmor som vokser :p hvordan kjennes det ut?
Det er akkurat som en luftboble som ruller rundt.. Veldig rart. Det kitler litt.. Ja, har vært gravid tidligere, han er nå 8 år så det er lenge siden. Fantomspark har jeg aldri hørt om..

Lå akkurat å kjente på bevegelser av luft og det kjennes akkurat ut som når babyen "strekker" på seg. Er nok ikke mulig å kjenne babyen så tidlig. Frøet er jo bare 1 cm eller 2 stor

Lå akkurat å kjente på bevegelser av luft og det kjennes akkurat ut som når babyen "strekker" på seg. Er nok ikke mulig å kjenne babyen så tidlig. Frøet er jo bare 1 cm eller 2 stor
Hehe ja, du sier noe det. Det er sikkert bare luft i tarmen eller noe, magen er jo full i luft..!!!

Back
Topp