Leamus

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Våknet tidlig i dag. Fikk ikke sove mer. Leamus som kom å gikk i magen. Nå er den her igjen. Forsvinner å kommer igjen. Tips?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sikker på at det ikke er nurket du kjenner? ? :D Er sånn det kjennes for meg med både førstemann og denne lille;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hehe, sier som over her.. Sikker på det ikke er baby? :) Og hvis det faktisk er leamus så har jeg ingen gode råd dessverre.. Hadde det på det ene øye av og på i nesten en uke engang! Da snakker vi på grensen til galskap altså :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Sikker på at det ikke er nurket du kjenner? ? :D Er sånn det kjennes for meg med både førstemann og denne lille;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Men er passe intens. Holder på i forskjellig takt i gjerne en time om ikke mer. Kan stoppe noen minutter, for så å begynne.

Høres kanskje ut som leamus da... Min lile holder iallefall ikke på så lenge om gangen. :P Kanskje du har en skikkelig aktiv en? ;)

Vet ikke om det fungerer, men om jeg har leamus så prøver jeg å slappe av i muskelen og massere litt. :)

Høres kanskje ut som leamus da... Min lile holder iallefall ikke på så lenge om gangen. :P Kanskje du har en skikkelig aktiv en? ;)

Vet ikke om det fungerer, men om jeg har leamus så prøver jeg å slappe av i muskelen og massere litt. :)
Leamus er jo muskler som er overstimulert (som oftes). Får ikke helt til å madere det :( og slappe av er det eneste jeg gjør og våk et jo av det... slitsomt.

Back
Topp