"Leamus" i underlivet

Kattis92

Andre møte med forumet
Hei!

Nå skal jeg stille et veldig rart spørsmål, håper noen skjønner og/eller kjenner seg igjen.

For siste par ukene har jeg kjent en rar følelse i underlivet, akkurat som at det er leamus i underlivet, eller at det kiler i eggstokkene på en måte, haha !

Er dette pga. Hormoner ?
Jeg har også hatt urolige bein når jeg ammer, eller akkurat som at det trigges av amming. Og føler det litt sånn nå også. At det blir verre da...

Jeg krisemaksimerer jo med engang, så jeg har tatt celleprøve. Men håper jo at det bare er hormonelt eller noe...
Jeg tenker så mye på det nå at jeg håper noen evt. Har vært borti det også.
Fødte for 2,5 mnd siden så tenkte at det var litt rart å kjenne nye ting nå..
 
jeg har kjent det samme:woot: en merkelig prikking i underlivet, i selve vaginaen liksom :hilarious: er en stund siden sist, og det har gått bort nå. Fødte for 3 mnd siden. Aner ikke hva det er for noe..:woot:
 
jeg har kjent det samme:woot: en merkelig prikking i underlivet, i selve vaginaen liksom :hilarious: er en stund siden sist, og det har gått bort nå. Fødte for 3 mnd siden. Aner ikke hva det er for noe..:woot:

Åh, godt å høre at det gikk over hos deg:happy: Hatt det i et par uker, og er så rart siden jeg merker det på den samme siden jeg ammer på. Kanskje nerver eller noe da, hehe :hilarious::happy:
 
Back
Topp