Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være, men jeg kjenner kroppen min utrolig godt, og kjenner stort sett forskjell på livmorområdet og tarmene. Spesielt nå.Sikkert bare luft![]()
Åja ! Nei da vet jeg ikkeDet kan være, men jeg kjenner kroppen min utrolig godt, og kjenner stort sett forskjell på livmorområdet og tarmene. Spesielt nå.
Jeg har ofte det.. eller nesten litt sånn "during" uten lyd da.. hehe... det bobler... kiler... vanskelig å forklare.. men jeg har ikke assosiert noe galt med det...
Kjenner meg veldig igjen i det her. Vanskelig å finne et bra ord, ja. På en amerikansk nettside jeg brukte helt i starten hadde de et symptom de kalte pulling/pinching og twinges. Twinges ble beskrevet som 'flutters, tingles, gurgles, bubbles, pokes'. Det syntes jeg hørtes på en prikk som det jeg kjente på.Jeg har ofte det.. eller nesten litt sånn "during" uten lyd da.. hehe... det bobler... kiler... vanskelig å forklare.. men jeg har ikke assosiert noe galt med det...
Ja, sånn during har jeg også hatt. Som en stor humle som rister på seg liksomJeg har ofte det.. eller nesten litt sånn "during" uten lyd da.. hehe... det bobler... kiler... vanskelig å forklare.. men jeg har ikke assosiert noe galt med det...
Så morsomt! Hvor langt på vei var du den gangen?Spireliten beveger seg jo litt.. Og da rykker det jo i alle båndene som holder livmoren. Sist merket jeg baby utrolig tidlig men beviste det på ul på Riksen. Hadde bind foran øynene og sa når hun bevegde seg. Så bekreftet legene det på skjermen. Hehe. Men har PCOS og er vant til å kjenne smerter/endringer i det området da...![]()
Jeg har jo tenkt på om det kan være det, men slått det litt fra meg fordi det skal være for tidlig å kjenne noe. Kjente bevegelser fra uke 14 sist, og det var som leamus de første ukene. Jeg kjenner også mye på smerter og endringer i livmoren etter en historie med mye smerter fra livmorområdet og tolkninger av kroppen etter et svangerskap, tilsammen to år med prøving og en MA i uke 12. Jeg merker feks. når jeg har eggløsning og når egget fester segSpireliten beveger seg jo litt.. Og da rykker det jo i alle båndene som holder livmoren. Sist merket jeg baby utrolig tidlig men beviste det på ul på Riksen. Hadde bind foran øynene og sa når hun bevegde seg. Så bekreftet legene det på skjermen. Hehe. Men har PCOS og er vant til å kjenne smerter/endringer i det området da...![]()
Samme herJeg har ofte det.. eller nesten litt sånn "during" uten lyd da.. hehe... det bobler... kiler... vanskelig å forklare.. men jeg har ikke assosiert noe galt med det...
Så morsomt! Hvor langt på vei var du den gangen?![]()