Leamus i magen

liv09

Elsker forumet
Er det noen som har opplevd det nå i graviditeten? Har hatt leamus opptil flere minutter flere ganger om dagen den sisten uken :/ Blir litt nervøs da det nesten føles som eg holder på å få kramper/kynnere, men så gir det seg etter en stund....

Har det ja men tenker ikke mye over det :) mye som skjer der nede så er vel naturlig at det kjennes i musklene :)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Ja.. Av å til.. Men hadde det med første mann å ;) regner med at det er veldig normalt ;)

<3 venter på deg 25.02.2014 <3

Har ikke vært borti det, men tror ikke det er noe å bekymre seg for.. Jeg hadde kynnere fra uke 10-12 med begge mine å det minner ikke om leamus - eller ikke i mitt tilfelle i hvertfall ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har hatt mye kynnere i begge tidligere svangerskap også og det er jo ikke likt kynnere men kan minne om "begynnelsen" på kynnere hvis du skjønner? Føles ut som det strammer og slippes opp hele tiden, på en måte som leamus men samtidig mye kraftigere. Ikke at det strammer og "
holdes" slik med kynnere.....

Hadde det masse med førstemann. Fikk hetta første gang, skjønte ikke hva det var. Er visst ganske vanlig :-)

Termin 5. februar med nr 2 :-)

Back
Topp