Leamus i øyet

Jozo

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Har hatt leamus i øyet i ca ett døgn nå. Kan ikke huske jeg var plaget med det forrige graviditet og får det så og si aldri ellers- og da har det kun vært ett par ganger før det har gått over.
Kan det være graviditetssrelatert? Er vi flere?:hilarious:

Har hatt leamus i øyet i ca ett døgn nå. Kan ikke huske jeg var plaget med det forrige graviditet og får det så og si aldri ellers- og da har det kun vært ett par ganger før det har gått over.
jeg pleier å få leamus etter perioder med dårlig søvn.. Sover dårlig som gravid så har kanskje noe med det å gjøre?

jeg pleier å få leamus etter perioder med dårlig søvn.. Sover dårlig som gravid så har kanskje noe med det å gjøre?
Har blitt lite søvn i det siste ja men det er forsåvidt ikke noe nytt :hilarious: Men var inne på tanken om sammenhengen mellom lite søvn og stress Håper bare det gir seg snart er jo så plagsomt :p

Har blitt lite søvn i det siste ja men det er forsåvidt ikke noe nytt :hilarious: Men var inne på tanken om sammenhengen mellom lite søvn og stress Håper bare det gir seg snart er jo så plagsomt :p
Ja det er utrolig plagsomt :sour:

Jeg fikk leamus INN I ØRET :hilarious: i den muskelen man utgjevner trykk ... dette var da i begynnelsen av graviditeten. Leste meg litt opp på det siden det var så utrolig plagsomt ... kunne være relatert til stress og påkjenninger :) var akuratt i den tiden da vi fikk lekkasje i leiligheten vår, så var nok det og graviditet + jobb som utløste det :p

Jeg fikk leamus INN I ØRET :hilarious: i den muskelen man utgjevner trykk ... dette var da i begynnelsen av graviditeten. Leste meg litt opp på det siden det var så utrolig plagsomt ... kunne være relatert til stress og påkjenninger :) var akuratt i den tiden da vi fikk lekkasje i leiligheten vår, så var nok det og graviditet + jobb som utløste det :p
Det hørtes enda mer plagsomt ut en i øyet uff!:hilarious:

Jeg har hatt mye leamus i ryggen de første ukene av dette og forrige svangerskap. Har ikke hatt det på noen uker nå da. Er fryktelig irriterende :p

Jeg hadde leamus i venstre øyet hver morgen en periode i starten av svangerskapet. Og det var noen som sa til meg at leamys på øyet var et symptom på graviditet hos dem. Og da tenkte jeg at det kanskje har en sammenheng da. Har ikke hatt det på lenge. Det var vanskelig merkverdig at det skjedde hver morgen den gangen synes jeg.:)

Jeg har hatt mye leamus i ryggen de første ukene av dette og forrige svangerskap. Har ikke hatt det på noen uker nå da. Er fryktelig irriterende :p
Godt du ikke har hatt det på en stund nå å håper du slipper at det vender tilbake :happy:

Har ikke opplevd dette selv, men har hørt at det er helt normalt å få i graviditeten og at noen har det av og på hele veien (dessverre?) :)

Jeg hadde leamus i øyet de første ukene før jeg tok positiv test. Er visst et symptom på graviditet, utifra hva jeg forsto ☺️

Har ikke hatt det i svangerskapet, men får det gjerne om jeg sover dårlig, er sliten etc. Det er så utrolig irriterende :hilarious:

Har heldigvis roet seg her og kommer nå kun en gang i blant, kom nok av stress! Koselig med jul men jammen er det slitsomt og :hilarious:

Back
Topp