Leamus eller liv?

Mymlen

Glad i forumet
Satt og kjørte bil tidligere i dag og plutselig kjenner jeg først en rar "brusing" i magen og deretter to rykninger dom kunne minne litt om leamus på venstre side i magen. Det var over ganske raskt og har ikke kjent noe etterpå. Men har aldri hatt leamus inni magen før heller så derfor må jeg høre med dere :p Er dette bare leamus eller kan det være at jeg kjente liv? Er 15+0 i morgen :)

Jeg hadde aldri leamus i magen før jeg ble gravid, men har hatt mye i ettertid, så kan godt være det. Har kjent en del sånn de siste ukene, men i går var jeg sikker på at jeg kjente liv, for det var mer som svak "stryking". :)

Jeg hadde aldri leamus i magen før jeg ble gravid, men har hatt mye i ettertid, så kan godt være det. Har kjent en del sånn de siste ukene, men i går var jeg sikker på at jeg kjente liv, for det var mer som svak "stryking". :)

Samme her. Aldri hatt den følelsen før så egentlig ganske sikker på at det må ha vært liv. Og siden det kom så uventa også :p Kjentes ut som en fisk eller reke eller noe som sprella to ganger liksom :p

I mitt første svangerskap var leamusen i magen lille frøkna som bevegde på seg, det tok bare litt tid å innse det :joyful: Jeg hadde aldri leamus i magen før, så har du ikke det til vanlig vil jeg tro det er den lille :)

I mitt første svangerskap var leamusen i magen lille frøkna som bevegde på seg, det tok bare litt tid å innse det :joyful: Jeg hadde aldri leamus i magen før, så har du ikke det til vanlig vil jeg tro det er den lille :)

Aldri hatt leamus der før så jeg og tror det er tegn på liv. Utrolig gøy, trodde ikke jeg kom til å kjenne noe på en stund enda, veldig rar følelse. Men også veldig deilig å kjenne at noe foregår inni der!! :D

Aldri hatt leamus der før så jeg og tror det er tegn på liv. Utrolig gøy, trodde ikke jeg kom til å kjenne noe på en stund enda, veldig rar følelse. Men også veldig deilig å kjenne at noe foregår inni der!! :D
Helt enig i at det er rart, men herlig ❤

Hos meg kjennes småen ut som leamus innimellom, så godt mulig du kjente babyen ❤️

Jeg har hatt mye leamus i magen dette svangerskapet, begynte i uke 6 så her er det nok kun det.. Deilig å begynne å kjenne liv - jeg gleder meg!

Jeg hadde leamus en hel natt og lit utpå dagen i uke 12, aldri hatt det før , kunne ikke kjennes på utsiden( fikk ei venninne til å kjenne) merkelige greier:)

Back
Topp