Leamus /dirring?!

ØnskerSpireNÅ=ferdig

Forumet er livet
Vet to anledninger idag har jeg plutselig fått leamus eller dirring inni magen. Aldri opplevd det før. Syntes det kjentes litt morsomt ut :)
Varte bare i maks ett minutt begge gangene.

Noen andre som har opplevd det?

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Det hadde jeg også for et par uker siden:-) det var helt tydelig leamus og ingen baby, men var litt snodig. Aldri opplevd det i magen før. ..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Det hadde jeg også for et par uker siden:-) det var helt tydelig leamus og ingen baby, men var litt snodig. Aldri opplevd det i magen før. ..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Ja har liksom ikke helt på følelsen at det er babyen som dirrer sånn. :)

Eneste jeg tenker på når jeg hører at det kjennes ut som dirring er når babyen tisser eller noe. Men den er jo alt for liten til at man skal kjenne det nå pluss at det varer ikke så lenge:P
Husker veldig godt den følelsen også pga vanne gikk med elste etter jeg hadde kjent en dirring. Å det var missfarga fostervann så det var tydelig at babyen hadde gjort noe rett før. Ble også spurt om jeg hadde kjent noe til det før vanne gikk.
Men som sakt. Det er nok ikke dette du har kjent tror jeg da :P

Vet to anledninger idag har jeg plutselig fått leamus eller dirring inni magen. Aldri opplevd det før. Syntes det kjentes litt morsomt ut :)
Varte bare i maks ett minutt begge gangene.

Noen andre som har opplevd det?

Åååå takk! Trodde det bare var meg. Haha, for en stund siden. Slet jeg med å sove. Plutselig hadde jeg lemus i magen. Var av og på i en halv time. Leste om det neste dag. Muskler som er overstimulert eller mangel på kalsium kan føre til lemus. Tarmene mine var passelig slitne den dagen og jeg vet jeg ikke har fått i meg kaksium. Var ikke babyen da det var for tidlig å kjenne den alle fall hos meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp