Leah's barnedåp! (med BILDER!!!) :)

barehege

Forumet er livet
I går, 27.5.07 ble Leah døpt! Det var en kjempefin dag!! Leah var utrolig snill, ikke noe skriking i kirka, smilte da presten tok vatn i hodet hennes.. hehe.. Dåpskjolen hun hadde på er 33 år gammel.. mamma som strikka den da ho var 13 år!!!!! Litt moro..
Vi hadde koldbord som jeg/vi lagde selv.. Fikk ikke lokalet før 20.30/21.00 lørdags kvelden.. Ferdig med å dekke bord og legge opp maten kl 24.00, så var det opp igjen kl 7 å  begynne å ordne seg, så gikk hele dagen.. Kl. 18.00 var alle gjestene dratt, og endelig kunne vi få slappe av litt.. Leah var helt eksemplarisk!! Nesten ikke noe soving (les:ta bilder, ta bilder, ta bilder, kose mad alle og en hver, ta bilder, ta bilder, kose, kose......) Men allikevel for det meste blid og fornøyd!! [:D]

Koldtbordet:

Kakebordet:
Lykkelige foreldre:

Nå får jeg ikke til noe mer på imageshack... Men kommer bilder av bodr oppsetninga også... [:D] (for dem som vi se...litt puljevis her...)
Bilder av bord:  Te-lys-glassene var bordkort.. Har selv gravert inn navnene og dato på 24 stk!!! ;)

flinke lille leah[:D][:D][:D]
veldig fint dekket mat og kakebord...
kan tenke meg at samtidlige av dere var slitn me glad da dagen var over[:)][:)]

leah var nydelig i dåpskjolen...

Er det ikke godt å være ferdig med det?? Jeg sitter her og klør meg i hodet og tenker på hva som må gjøres.... Hele data-pulten er full av post-it lapper....ha ha ha ha...
Du må legge inn bildene av "bordkorta",syntes dem var såååååå drit stilige!!!

Kjempe nydelig kjolen til Leah var!!![:D][:D]

mmmm.....  så mye godt på det bordet[8D]  stilig kake[:)]

Gratulerer med vel overstått dåp[:D]
Så fin Leah var i dåpskjolen sin

Gratulerer med vel overstått dåp, nydelig jente og kjole[:D]

gratulerer masse med vel overstått...så knall ut..
åsså den fiiiine kjolen da....*smelt*

Godt å høre at dere også hadde en fin dåpsdag og at Leah var snill, hehe, flørtet med presten og greier- ikke verst? Nydelig var hun i kjolen sin! Koldtbordet ditt var LEKKERT, det vi hadde ble en smule stusselig i forhold ser jeg nå.

så masse nydelig!!fiiin jente i nudlig kjole!MEN DU HVOR HAR DU FÅTT TAK I DE SERVIETTENE??de var så søte!!

Back
Topp