Le

#minime#

Forelsket i forumet
Er det noen av deres små bebiser som har begynt å le??
Her smiler lilljenta bare jeg ser på ho, men ho ler enda ikke. Er så forsiktig når ho prater også, kan såvidt høre ho til tider! Men er jo så skjønn da[:)][:)] Ser ho prøver fælt for å få ut litt lyd og ho er så stolt når ho klarer det[:D]

HAR KOMMET ORDENTLIG LATTER ET PAR GANGER, MEN FOR DET
MESTE BARE SMILER HAN.
PRATEN ER I FORSKJELLIGE LYDNIVÅER...BLIR DEN HØY NOK - BLIR
HAN OVERRASKET AV SEG SELV[:)]
TAR SKIKKELIG SATS NÅR HAN SKAL PRATE.....ER SÅ NYDELIG Å HØRE PÅ!
SÅ SØTE STEMMER NÅR DE ER SÅ SMÅ[:D]

Pludrer masse , kommer noen lyder innimellom når han gaper og smiler men ikke ordentlig latter. Men lyder, pludring og smil smelter hjertet mitt

prøver så godt hun kan og le.. noen ganger får hun det til og andre ganger får hun det ikke til! Men prater masse og skikkelig høye lyder av og til[;)]

hun har ledd skikkelig EN gang.. men nå lager hun masse lyder, og bruker stemmen mye. klarer å lage skikkelig høye toner.. kjempesøtt å høre på [:D]

Hanne lo første gang i dåpen sin, i armene til sin onkel, som så henne da for første gang. Så da kan dere tenke dere hvor stolt han var[:D]

ORIGINAL: #minime#

Er det noen av deres små bebiser som har begynt å le??
Her smiler lilljenta bare jeg ser på ho, men ho ler enda ikke. Er så forsiktig når ho prater også, kan såvidt høre ho til tider! Men er jo så skjønn da[:)][:)] Ser ho prøver fælt for å få ut litt lyd og ho er så stolt når ho klarer det[:D]

Det er akkurat likedan med Elea... Gleder meg til hun begynner å le ordentlig..

Sebastian ler skikkelig[:D]og da blir mor rørt til tårer[:D]

ORIGINAL: Solvit

Her pludrer han masse og den siste uka har han kommet med masse nye lyder. Ler også men får det ikke  alltid til med lyd.

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

HAR KOMMET ORDENTLIG LATTER ET PAR GANGER, MEN FOR DET
MESTE BARE SMILER HAN.
PRATEN ER I FORSKJELLIGE LYDNIVÅER...BLIR DEN HØY NOK - BLIR
HAN OVERRASKET AV SEG SELV[:)]
TAR SKIKKELIG SATS NÅR HAN SKAL PRATE.....ER SÅ NYDELIG Å HØRE PÅ!
SÅ SØTE STEMMER NÅR DE ER SÅ SMÅ[:D]

her også! innemellom blir han skremt av lydene som kommer ut....stygt å si...men greier ikke å la være å le av ham da.. [:D][:D]Får også masse kommentarer på hvor mye han snakker med tanke på alderen[:)]

idag lo hun masse!!! [:D][:D] Hun lå på fanget mitt, så ristet jeg med beina så hele Mia humpet på fanget mitt.. holdt på å le seg ihjæl [:D][:D]

ORIGINAL: bondekone

Har hørt henne le en gang,men er så morsomt å se på når ho skal prate for ho bruker helle kropen for å si noe

det gjør Caroline også[;)]

Back
Topp