LCHF

Lykkeboom

Gift med forumet
Noen andre her som har prøvd Low carbo - high fat?

Vekta mi sto stille i 6-7 md. Så for litt over 2 mnd siden sluttet jeg å spise poteter, pasta, ris og brød. Har fått super energi i forhold til hva jeg hadde [;)] Og jeg får altså på meg bukser og klære som jeg ikke har kunne bruke på 5 år [:D][:D][:D] Hurra!!

Jeg har fulgt rådene til dr. Annika Dahlqist. Hun var på god morgen norge i vår og fortalte om sitt liv med LCHF.

Så flink du er!! [:D]

flinking..
Vi skal starte på lavkarbo nå når jeg er ferdig å amme...

ja jeg har prøvt ...gikk ned 5 kg og en fantastisk hærlig fet diet [:D][8D]...var lett da jeg var motivert men plutselig så syns jeg det var vanskeligt med middagene forhold til ungene ...jeg innsåg de fikk veldig feite middager ..jeg går på grethe rode nå for tiden ..[8D]

[:)] Kan absolutt anbefales. Jeg trodde det skulle bli mye styr, men det er det ikke [:)]

hvor mangen kg har du gått ned ??

likte best baconcrisp me kune spise litt av ..mamm

Fikk ungene dine for feit mat??? [:)]

Det har ikke vi. Er jo bare sauser og supper som er feite [:D] og fetaost liker hverken gubben eller snuppa [:)]
Fettet på kjøtt og fisk plukker de vekk de som ikke liker det.

Siden jeg spiser så god mat, så har snaps og gotteri behovet nesten forsvunnet [;)] 

Grethe Rode er jo bra! Men jeg orker ikke å gå kurs [8D] Liker å finne ut av ting selv [:D]

Jeg aner egentlig ikke hvor mange kg jeg har gått ned denne tida som har gått, men nå er jeg i allfall 10 kg lettere enn for ett år siden. Har 4-5 kg igjen, da er jeg samme vekt som jeg var som 25 åring [:D][:D][:D]

du e kjempe flink ...blir heilt mesunlig på deg ...[:)]

ja syns det blei mye havy middag for ungene ja [8D] ....men digga den dietten [:D]....tenkte den dagen jeg får nok av greterhode og ikke klarer mer skal jeg hoppe over på den dietten ...syns jo det kunne virke som en god ide men får se om jeg klarer å fullføre det i praksis[&:][:D]

Back
Topp