Lbaby!

*Kolibri*

Forumet er livet
Hva blir det av ferie a'?[:D]

Hei søte du[:D]

Nå ser det ut som om det blir en bursdagskaffe på oss, så da skjønner du nok at det er noen uker til[&:]

men får du slappet av noe da? eller er det full action fortsatt?

kjedelig at det blir så mye utsettelse på ferien din[8|] 

ORIGINAL: kolibri

men får du slappet av noe da? Nei. eller er det full action fortsatt? Ja.

Det skjer enda mer greier på jobb, og jeg har begynt å kjenne det virkelig på kroppen. "Tom for luft", kan jeg vel kalle det. Motivasjon = 0.

Får vel lage meg en feriekalender og begynne å sette kryss[8D]

ORIGINAL: Lbaby

men får du slappet av noe da? Nei. eller er det full action fortsatt? Ja.

Det skjer enda mer greier på jobb, og jeg har begynt å kjenne det virkelig på kroppen. "Tom for luft", kan jeg vel kalle det. Motivasjon = 0.

Får vel lage meg en feriekalender og begynne å sette kryss[8D]

uff, pass på deg selv nå Line! Flink pike syndromet kjenner jeg veldig godt til[8|]
Lag en feriekalender, spis gode måltider, sov nok og pust med magen.
Ferie skal du på![:D]

Jeg prøver virkelig, Guro. Det er bare ikke så lett. Pga min erfaring (7 år i bedriften), så blir jeg nå involvert i alle prosesser. Og når du da i tillegg ikke har lett for å si nei, så blir det ofte "lettere" for andre å bare ringe meg[&o] Så der holder jeg på å jobbe med NEI-Line[8D]

Jo, jeg skal på ferie, og det skal bli fantastisk deilig. Litt vanskelig å holde motivasjonen oppe, men det går seg vel til på et vis.

Takk for at du passer på meg[:D]

kanskje du skal minne deg på NeiLine ved å endre nicket ditt til Neibaby haha[:D][8D]

Jeg jobber med "neiguro" her, så vet hva du snakker om. Men seriøst, jobben er virkelig ikke alt i livet. Helsen kommer først[;)]

Klemmer til deg snups, fordi du fortjener det!

kanskje du skal minne deg på NeiLine ved å endre nicket ditt til Neibaby haha[:D][8D]

Jeg jobber med "neiguro" her, så vet hva du snakker om. Men seriøst, jobben er virkelig ikke alt i livet. Helsen kommer først[;)]

Klemmer til deg snups, fordi du fortjener det!

Nei, det er helt sant.
Men jeg har uten skole kommet fra bunn til topp, og det har satt sine spor i meg. Og så har jeg det virkelig gøy på jobb, og liker jobben min veldig godt. (ikke så mye akkurat nå da men[8D])

Takk for klemmer, søta! Det er alltid godt med en god klem på kvelden[:D]

Back
Topp