Lazy town

talata

Forumet er livet
Er det flere enn meg som irriterer seg grønn over den nye serien på  Playhouse Disney ???? Når de absolutt ska sende en slik dritt serie så kunne de ha venta te minste mi har reist i barnehagen!! [:'(][:'(][:'(]

[:'(][:'(][:'(][:'(]

hehehehehe det er jo lov å håpe... Men nå vet jo ikke jeg om dine barn, men janta mi sitter klistra te tven ho da når det går, så her er det jo bare mammaen som irriterer seg grønn,,,[&:]

ORIGINAL: stjernemor80

ORIGINAL: talata

hehehehehe det er jo lov å håpe... Men nå vet jo ikke jeg om dine barn, men janta mi sitter klistra te tven ho da når det går, så her er det jo bare mammaen som irriterer seg grønn,,,[&:]

Vel, det er vel sånn her og[&:][8D][:D]
hehehehehehehehehehe jaggu bra vi har BV da når det går, men jeg hører det jo i bakgrunnen... blæ [:'(] *sportsgordterifestivalen*hrmf

snakker om tegnefilm, så HATER jeg musikken te Mikkes klubbhus... *tipp topp tipp topp tititititopp, en fin fortelling ble fortalt* ååååååå er det mulig [:@][:@][:'(][:'(][:@]

Jaggu bra at Sara ska i barnehagen snart for da kan mammaen slå over på vh1 å vente på rob thomas [:D][:D][:D] Det er barnetv for mammaen.. hihi

I dag blir nok bare nok en dag her på BV etter en lur på sofaen ;) *sitte å høre på en mikke mus irriterende stemme å bilene som kjører forbi*[8D]

de sender den på tv2 og tror jeg[;)]
den irriterrer ikke meg så mye... annet enn han helten som hele tida skal brife med å hoppe rundt da.. hehe

ORIGINAL: AB

de sender den på tv2 og tror jeg[;)]
den irriterrer ikke meg så mye... annet enn han helten som hele tida skal brife med å hoppe rundt da.. hehe
akkurat, å jo mer du ser, jo mer irriterer du deg, å te slutt går alt deg ved den serien på nervene [:'(][:'(] Den er lagd for å gjøre mammaer gale!!!!!

DU, dere. har dere SETT en episode i det hele tatt???????? Melissa her sett LAzy Town i et år nå på britisk tv og den er jo SUPER. Ikike bare elsker hun musikken (det gjør vi også som er techno freakere) men budskapet er jo dødsbra da. Han som er HELTEN er jo Islandsk i virkeligheten og jobber for at barn skal spise SUNT, ,lære seg ting om frukt og grønnsaker. Synes slikt er bra barne tv...

Så lenge barna liker det og budskapet er bra må jo det være bra barne tv?? Eller hva??
HVorfor liker dere den ikke+? PGA MUSIKKEN??????
FØlg med i tiden da dere:) Hehehehhhehee....sorry..må bare mobbe litt

er det den serien med mega hypre personer... en blå fyr som tror han har verdens beste kropp som tar armhevinger og løper hele tiden???? så er det ei rosa jente med der som er like irriterende?????

men ang mikkes klubbhus så er det en slager her i huset... mandager er det to stk som sitter helt i koma når det er barnetv... og mamma synger: M I DOBBEL K E, M OG U OG S.... HI HI HI synes det er morro jeg...

ORIGINAL: sakri

Jeg har faktisk sett flere enn én hel episode av det der, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke kan fordra det. Herregud, for noe dritt.[:'(]
Nei, få tilbake det gamle barne-tv!![:D]

Hv aer dritt med den da?? Bare fordi han har den kroppen han har?? Den fenger jo barn og de tar jo IKKE skade av  å se på det, så hva er egentlig dritt med det??

Ikke noe krangling nå......??????[8|]

Noe av grunnen til at jeg ikke liker den, er fordi at den er oversatt te norsk, å de lager de mest forferdlige lyder, mulig den er bedre på engelsk.. Men de er så hypre osv... Jeg bare syntes ikke noe om den. Men janta mi får se på det når ho vil,  å så putter jeg ipoden i ørene..... [;)]

Jaaaaaaaaaa[:'(] Det er det verste jeg har sett[&:]

må si meg enig at lazy town er helt borte i natta... blir jo sliten av å se på all energien der... he he he he[:D]
men snuppa sitter klistra til skjermen så hun ser på den...
og mikke mus klubbhus, den er en stor favorit her i huset... jeg synger med og snuppa prøver...[:D]

Når det gjelder Mikkes klubb hus, så er det den setninger: En fin fortelling ble fortalt tipp topp, som går meg på nervene.... [X(]

Ok, var bare nysgjerrig jeg. Jeg synes ikke den er masete iallefall, men det er jo fordi jeg liker det dere sikkert ville kallet bråkete musikk.(hardstyle, hardtrance.jumpstyle...Musikk som er utbredt i Nederland og min mann og jeg drar til to ganger i året og danser til i 12 timer) Til jul fikk Melissa Lazy Town DVD [:D] 
Jeg har aldri hørt den på norsk fordi det hadde jeg bare ikke klart.hehehehehehe. Melissa har faktisk aldri sett norsk barne tv [8|] Har prøvd men hun er ikke interessert, men nå har jeg sikkert satt på akkurat de dagene de viser teite/kjedelige programmer, ialelfall synes hun de er det. Så hennes barnetv er på Nick JUnior...britisk engelsk. Hennes favoritter er Fifi, Pepa Pigs, Lazy Town, Max & Ruby, Backyardigans. Kanskje de viser de samme på Disney kanalene dere har. JEg har kun de norske lokal kanalene, de andre kanalene er på den engelske dekoderen.

Hun er heller ikke så begeistret for tegnefilmer. Hun liker det som er laget som dokker/3D..

hehehe, er det nå jeg skal bryte inn og si at katta mi er oppkalt etter denne hypre, blå og maskuline mannen?[:D][:D]

katta mi heter nemlig Sportacus Helge[:D][:D][8D]   (veeeeeeeeldig orginalt, jeg vet. men vi kaller ham bare for pus da[;)])

Back
Topp