Kvinne 38
Blir kjent med forumet
Hei damer !
Var på oul i uke 19 og fikk da vite at jeg hadde lavtliggende morkake posteriort ( noe jeg leste jeg at den ikke dekket mormunnen men lå litt over/ litt ovenfor den...vanskelig begreper
noen som har hatt lignende og har erfaringer?
Mens lenger ned så står det (previa marg. posteriort)..betyr det at det er det samme som det jeg skreiv over eller er det noe annet? Spurte jordmor men hun svarte ikke så mye på det
Wæææ vanskelig og forstå dette
Var på oul i uke 19 og fikk da vite at jeg hadde lavtliggende morkake posteriort ( noe jeg leste jeg at den ikke dekket mormunnen men lå litt over/ litt ovenfor den...vanskelig begreper
noen som har hatt lignende og har erfaringer? Mens lenger ned så står det (previa marg. posteriort)..betyr det at det er det samme som det jeg skreiv over eller er det noe annet? Spurte jordmor men hun svarte ikke så mye på det
Wæææ vanskelig og forstå dette

Ble kjemperedd, men JM så det var en lavtliggende morkake, og antok at dette var årsaken. Alt var heldigvis i skjønneste orden med baby, men er fremdeles kjemperedd. Var ikke store mengdene, men et par spiseskjeer, så stoppet det, og litt til senere på dagen..