Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Råsa Glam!
Jeg er det, men jeg har ikke vært hos noen lege. Men hva andre typer symptomer har man da?
Blir aaaldri uthvilt uansett hvor mye jeg slapper av, og har fått såå dårlig hukommelse. Den har vært god i flere måneder nå, men nå er den helt tragisk igjen [&o]
ORIGINAL: MIZZbigBADAbing
ORIGINAL: Fru Lotten
ORIGINAL: Råsa Glam!
Jeg er det, men jeg har ikke vært hos noen lege. Men hva andre typer symptomer har man da?
Blir aaaldri uthvilt uansett hvor mye jeg slapper av, og har fått såå dårlig hukommelse. Den har vært god i flere måneder nå, men nå er den helt tragisk igjen [&o]
Aldri uthvilt Jupp
Hes og uklar stemme Ikke hele tiden
Ukonsentrert Njatja
Vektøkning til tross for dårlig appetitt Jupp
Glemsk ehm,jupp
Forstoppelse eller treg mage Njæ
Fryser Ikke konstant
Søvnforstyrrelser Jupp
Hovne fingrer og ben jupp
Hyppige humørsvingninger OH yes,hehe
Håravfall, tørt og livløst hår JA
Depresjon, nedstemthet Tja,ikke så ille nå
Tørr hud Jupp
Nedsatt eller ingen sexlyst Nopes,eneste som ikke er nedsatt,hehe[8|]
BLÆH.....Burde rote meg til legen,har jeg sagt i over 1år nå [8|][X(]
ORIGINAL: kkaasa
flere som har det her inne?
jeg har hatt det noen år nå...
men merker jeg fortsatt får perioder som jeg er veldig trøtt og blir lissom ikke uthvilt...samme hvor mye man sover..
skal på kurs iløpet av året, noen andre som har vært på slike kurs?
ORIGINAL: 2juniskatter!Jepp, det er 1 av 2 sykdommer alle nyfødte testes for![;)]
ORIGINAL: kkaasa
flere som har det her inne?
jeg har hatt det noen år nå...
men merker jeg fortsatt får perioder som jeg er veldig trøtt og blir lissom ikke uthvilt...samme hvor mye man sover..
skal på kurs iløpet av året, noen andre som har vært på slike kurs?
Hei:) Jeg er faktisk født med lavt stoffskifte, går visst an det også! Er relativt høyt dosert, så merker jo at energinivået ikke er helt der oppe.
Tar blodprøver gjevnlig, siden det svinger litt. Har jeg for LAVT stoffskifte, blir jeg trett, svimmel og har dårlig matlyst- til tider tiltaksløs. Har jeg for HØYT får jeg hjertebank, blir veldig kvalm og finner ikke helt roen i kroppen. Så negative følger er det desverre med begge deler! Magen lever et liv for seg selv- reagerer til tider på det meste.
Her hjelper det faktisk å spise mild og sunn kost (vi er mer ømfintelige for sterk kost enn folk flest), prøver å styre unna grovt og kneip brød, og kumelk. Spiser både pasta, pizza og slikt som inneholder hvete og mat som innholder melk, men grovt og kneipp brød ig et glass melk til maten er ikke bra for magen min.