Lavt stoffskifte

Emilia

Betatt av forumet
Marsmagi 2025
Hei,
Er det noen som har erfaring med å gå gravid med lavt stoffskifte? Jeg er 2.gangs gravid, men fikk påvist Hashimoto først 1 år etter fødsel så dette er helt nytt for meg.

Dere som også har lavt eller høyt stoffskifte og er 1.gangs må gjerne dele erfaringer i svangerskapet også. Jeg merker selv at alt er veldig annerledes fra første gang jeg gikk gravid. Veldig mange nye symptomer og litt stress med å måtte endre dose hele veien. Er snart i uke 5, men har allerede justert opp to ganger

Hei

Jeg har lavt stoffskifte, og måtte justere medisiner med 30% fra positiv test. Så jeg ville kontaktet fastlege

Når jeg var førstegangsgravid hadde jeg allerede lavt stoffskifte. Tok kontakt med legen for å ta blodprøve sånn at jeg kunne få justert medisinene til det nivået jeg trengte :)

Takk for svar begge to :) Jeg merker heldigvis god forskjell etter jeg var å justerte medisinene for en 10 dager siden. Det blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Jeg føler jeg har mer og sterkere symptomer nå enn forrige graviditet, men kan jo være tilfeldig og ikke nødvendigvis skyldes stoffskifte.

Back
Topp