Lavt stoffskifte

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vil tro det er en del flere her inne med det. Hvor mye merker du til det i hverdagen? Hvor mye medisin og hvilken bruker du? Håper jeg kommer meg snart, ekstremt sliten.
 
Står på 93 mikrogram Levaxin nå, tar 100 5 ganger i uka og 75 to ganger i uka...
Har stått på mellom 50 og 100 mikrogram de siste 14 åra.
Merker fort om medisinen må justeres opp, blir trøtt, sliten og oppgitt. Orker ikke husarbeid og enkle ting etter jobb da, helt flat i humøret og tiltaksløs.
Jeg måtte justere nå da jeg ble gravid, jeg visste ikke det, men man skal visst øke dosen med 30% så fort man får positiv test.
Det var godt å øke dosen litt, ble mye mindre sliten og trøtt, følte meg plutselig som meg selv igjen.

Jeg har det som regel veldig bra og merker ingenting til sykdommen i hverdagen.
Håper du finner rette dosen snart så du ikke føler deg så sliten.
 
tar 150 mikrogram levaxin alle dager i uken nå som jeg er gravid (uke 30), alle blodprøve verdier er normale nå, og det går veldig greit. Merker ikke stor til det i hverdagen
 
Jeg tar 100/150 mcg annenhver dag. Da merker jeg lite annet enn litt hjertebank en times tid etter jeg har tatt dem.

I svangerskapet fikk jeg ikke tablettene til å virke. Økte til 300 mcg daglig, men tsh ble likevel over 30. Endte med å få 400ug iv to ganger i uka i stedet...
 
Back
Topp