Bare meg =O)
Betatt av forumet
Noen som har lavt stoffskifte og får ekstra oppfølging? Åssen oppfølging eventuelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I hvilken uke fikk du ekstra Ul? Måtte du opp i dose tidlig?Jeg har, har hat en ekstra UL og økt dosen på Levaxin.
Legen min har dessverre ikke nok kompetanse når det gjelder LS så jeg går privat, har prøvd flere leger på legekontoret men det er jo helt håpløst. Tørr hvertfall ikke stole på de under en graviditet.Har lavt stoffskifte og økt medisinen med 30%. Øker jeg mer får jeg hjertebank. Det var privatgyn som bare ba meg gjøre det. lege hadde ingen formening... vet ikke om jeg kommer til å bli fulgt opp... kommer til å be om det selv i det minste.
Oi, det er mye. Takk for svar, får ringe de i dagTar blodprøver hver 4. Uke sv.sk igjennom. Ved alle tre svangerskap har jeg mer enn doblet dosen
Skjønner jeg godt, ordet referanseområdet er ikke noe jeg liker. Blir brukt så forskjellige, og er så mange meninger rundt det.Jeg har umedisinert kronisk tyreoditt, fått høre av legen at jeg bare skal følges opp med blodprøver så lenge stoffskiftet holder seg innenfor referanseområdet.... Kjenner at jeg stresser litt over det og vet ikke helt hva eventuelle konsekvenser av svingninger er....
Jeg har, har hat en ekstra UL og økt dosen på Levaxin.
Masse lykke tilDette var ikke i Norge da, ble sendt til endokrinolog i Norge og DK.
Får UL for å se om fosteret vokser som de skal, de kan bli litt små når man har lavt stoffskifte (begge mine er 3.5kg og født 2 uker på overtid).
Jeg øker dosen tirsdag og torsdag med en ekstra tbl.. skal til legen i dag, så hører med henne og ta nye blodprøver.
Oi, det er mye. Takk for svar, får ringe de i dag![]()
Ja jeg er veldig vanskelig å stabilisere. Vært medisinert i 19 år, og justerer fremdeles hver 5-6 uke....
Har allerede økt 25% dette sv.sk.... skulle tatt ny prøve i går egentlig, men er i Spania, så ble litt vanskelig.....[emoji23] regner med å øke minst 25% til etter prøva neste uke, og sånn går no dagan.....[emoji28]