Lavt stoffskifte

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
Hei! I dag fikk jeg en telefon fra legen om at stoffskiftet mitt var lavt, og at han ville at jeg skulle komme innom om en måned og måle igjen. Han var veldig kort med meg, og jeg var opptatt på oppdrag, så fikk ikke spurt han noe om det. Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med å få lavt stoffskifte ved graviditet? Prøvde å finne svar på nett, men det var vanskelig å finne noe konkret annet enn at det var viktig å få medisin og hyppig oppfølging hvis man har lavt stoffskifte og er gravid, hvis ikke kan fosteret få misdannelser eller dårlig vekst. Ble litt bekymret kjente jeg..legen ville vel gjort noe mer dersom det var risikoen for meg? Noen som vet noe om det? :-)

Får kanskje ta meg en telefon til jm eller lege i morgen og høre..det er bare så trasig å ringe legekontoret..tar hele dagen føles det ut som :/

Takk! Ja, leste noe liknende selv, og syntes derfor det var så rart at legen kun ville at jeg skulle ta en ny prøve om en mnd. Har ikke (såvidt jeg vet) hatt lavt stoffskifte tidligere, så har aldri tenkt tanken på å teste for noe. Vil jo virkelig ikke risikere at det skjer noe med lille i magen min! :(

Synes det er litt merkelig at legen er så kort på det. Kan du ikke ringe jordmor å høre hva hun sier. Deretter kontakte lege og være mer på vis jordmor sier det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes det er bedre å få den riktige infoen som du fortjener. Slik at du kan være trygg og avslappet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har lavt stoffskifte. Jeg må ta blodprøver hver mnd i hele svangerskapet for å skjekke at dosen jeg går på med levaxin er høy/lav nok.

Ei venninne av meg som også har det fikk mange ekstra ultralyder etter OUL. Dette var for å følle med på om babyen vokste slik den skulle.

Back
Topp