lavt stoffskifte?

Kariar

Forelsket i forumet
Hei!
Noen andre med lavt stoffskifte her? Jeg har nettopp fått denne diagnosen, og begynte på levaxin i går. Har noen fått bivirkninger av denne medisinen? Og hvor lang tid gikk det før dere kjente dere bedre?

Jeg har gått på levaxin (eller tyroxin som det het før) i mange år nå. Ingen bivirkninger, annet enn at formen sakte men sikkert blir bedre[;)]
Det kan ta lang tid før man finner rett dose og man føler seg bedre, om legen vet hva h*n gjør, så starter *n medisinering forsiktig, og leter seg frem til rett dose - får man for mye er det like ille som å ikke medisineres....så hvor lang tid det tar for deg er umulig å si, det varierer fra person til person og graden av ubalanse i utgangspunktet[:)]

Jeg har ikke hatt normalverdier på nesten 3,5 år da jeg ble gravid med 2-åringen min...det tærer på, men det begynner heldigvis å bedre seg nå!

Jeg går på Levaxin, ingen bivirkninger. Det kan gå alt fra 6 mnd til 1 år før en er skikkelig på topp igjen. Viktig å prøve å trene litt, gå en tur på 30 min hver dag.

Jeg ble ikke bra før jeg opererte men jeg var veeeeldig syk. Etter det ble jeg bedre. Nå de siste årene har jeg vært i strååålende form. Viktig holde seg i vigør ikke sette seg ned. Var sykmelt en stund men kom meg raskt i 100 prosent jobb igjen etter operasjonen. Ble enda bedre form etter jeg startet trene. Gå til kontroller.

Har gått på levaxin i 5 år.. aldri hatt bivirkninger. Men det hender dosen på reguleres så jeg tar ofte blodprøver for å holde det i sjakk. Men merker fort når stoffskifte er lavt.

Back
Topp