Lavt stoffskifte og amming

Herbie

Forelsket i forumet
Noen her som har lavt stoffskifte og hadde/har problemer med for lite melk?

Hadde for lite melk med førstemann, nå er nr 2 snart en mnd, og det ser jammen ut som det er lite denne gangen også..

Er det sammenheng?

Hadde lavt stoffsifte i svangerskapet og brukte piller.
Melka var det lite av, strevde i 5mnd med å ha nok ( pumpa )
Treig utdrivingsfase, lite melk og masse brystbetendelser ( 7!! )

Det jeg prøver å finne ut av![:)]

Googla litt, og det er en del med lavt stoffskifte som har slitt med ammingen.. men, kan jo hende det er like mange som får det til..

Jævlig kjipt altså..![&o]

med nr 1 så hadde jeg så og si ikke melk og den melken som var der var med litten næring, noe legen min sa var ganske vanlig blant de med lavtstofsifte
med nr2 så hadde jeg faktisk en del melk men gikk da på en mye høyere dose med levaxin en det jeg gjorde med første

Jeg hadde mye melk jeg.. begynte å renne råmelk fra meg når jeg var 19 uker på vei. Hadde masse når snuppa var født! Men når snuppa var et par mnder begynte jeg å slite, melka kom saaakte, og jeg vet ikke om det var lite eller ikke. Men jeg gikk mer og mer over til flaske.

ORIGINAL: Destiny85

Jeg hadde mye melk jeg.. begynte å renne råmelk fra meg når jeg var 19 uker på vei. Hadde masse når snuppa var født! Men når snuppa var et par mnder begynte jeg å slite, melka kom saaakte, og jeg vet ikke om det var lite eller ikke. Men jeg gikk mer og mer over til flaske.

Jeg har nemlig nedjustert dosen med levaxin nå, og syns jeg har mindre nå enn i starten.. lurer på om jeg skal trosse spesialistens råd.....

ORIGINAL: Herbie

ORIGINAL: Destiny85

Jeg har nemlig nedjustert dosen med levaxin nå, og syns jeg har mindre nå enn i starten.. lurer på om jeg skal trosse spesialistens råd.....

Merkelig det der... at jeg ikke har tenkt på det før. For stoffskiftet mitt ble KJEMPE LAVT i perioden jeg mistet melka.. brukte 1 år på å få det til normalen igjen[&:]

Jeg fikk amme akupunktur.

Funka fett[:)]

Back
Topp