Lavt stoffskifte kontroll

endeligtre <3

Flørter med forumet
Hei!
Jeg har fått innkalling til sykehuset i morgen pga kontroll for lavt stoffskifte. Er det noen som vet hva som skjer på en slik kontroll? Blir det ultralyd med måling av fosteret? :) håper noen kan gi meg noen svar!

Hei! Ja, de tar sjekk med ultralyd. Det gjorde de ihvertfall hos meg da jeg var gravid med førstemann. Og så ser de selvfølgelig på blodprøvene og justerer doseringen av Levaxin om det skulle være nødvendig.
Jeg har nå stoffskifte- og svangerskapsdiabeteskontroll i samme slengen. Hver gang med ultralyd for å se på veksten til mini :)

Hei! Ja, de tar sjekk med ultralyd. Det gjorde de ihvertfall hos meg da jeg var gravid med førstemann. Og så ser de selvfølgelig på blodprøvene og justerer doseringen av Levaxin om det skulle være nødvendig.
Jeg har nå stoffskifte- og svangerskapsdiabeteskontroll i samme slengen. Hver gang med ultralyd for å se på veksten til mini :)

Ok :) får du tettere oppfølging nærmere fødsel pga lavt stoffskifte også? Hvordan kan egentlig lavt stoffskifte påvirke fosteret? føler jeg ikke har fått noe informasjon av legen min...

Vekstkontrollene blir tettere mot slutten.
Husker ikke helt, men hvis jeg ikke tar helt feil var det slik at babyen ikke vokser like bra når stoffskiftet er dårlig regulert.
Med førstemann var de bekymra for at han hadde sluttet å vokse da jeg var på kontroll i uke 37. Skulle på kontroll igjen uka etter, men så bestemte han seg for å komme ut i mellomtida ;)

Back
Topp