Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går på begge delerNoen her som har påvist lavt stoffskifte og både går på Levaxin og liothyronin til vanlig ?
Jeg bruker Erfa. Det inneholder både T4 som du har i levaxin men også T3 som du du får i Lio. Jeg tåler ikke syntetiske så jeg bruker medisin av skjoldbruskkjertelen til gris.Noen her som har påvist lavt stoffskifte og både går på Levaxin og liothyronin til vanlig ?
Jeg går på begge
Hva er planen ved svangerskap? Fortsette på begge to? Jeg tok bort da jeg var gravid i 2019/2020 men tok da bort t3 i uke 18. nå har vi fjernet t3 med en gang jeg har blitt gravid og jeg har mistet 3 ganger. Pratet med legen om å bli stående på begge men øke t4 når svangerskap er bekreftet. Har du fått noen råd i forhold til medisinering ved svangerskap ?Jeg går på begge deler![]()
TakkJeg bruker Erfa. Det inneholder både T4 som du har i levaxin men også T3 som du du får i Lio. Jeg tåler ikke syntetiske så jeg bruker medisin av skjoldbruskkjertelen til gris.
Veldig mange trenger tilskudd av Lio for vi klarer ikke omdanne nok T3 selv.
Vil anbefale deg å sjekke grupper på Facebook.
Veldig mange flinke folk der.
Jeg skal hå på lio ved graviditet, jeg tar foreløpig kun en lav dose av den. Jeg skal uansett øke 30% ved graviditet, det er veldig viktig. Jeg mistet i april i uke 9 (døde i uke 6). Men som sagt veldig viktig å øke dosen på levaxinen ved graviditet.Hva er planen ved svangerskap? Fortsette på begge to? Jeg tok bort da jeg var gravid i 2019/2020 men tok da bort t3 i uke 18. nå har vi fjernet t3 med en gang jeg har blitt gravid og jeg har mistet 3 ganger. Pratet med legen om å bli stående på begge men øke t4 når svangerskap er bekreftet. Har du fått noen råd i forhold til medisinering ved svangerskap ?
Øker du da Lio eller Levaxin ? Eller begge?Jeg skal hå på lio ved graviditet, jeg tar foreløpig kun en lav dose av den. Jeg skal uansett øke 30% ved graviditet, det er veldig viktig. Jeg mistet i april i uke 9 (døde i uke 6). Men som sagt veldig viktig å øke dosen på levaxinen ved graviditet.
Jeg øker kun levaxinØker du da Lio eller Levaxin ? Eller begge?
Så trist å høre. Det er tøft å miste! Mistet sist i slutten av mars selv. Syns det er så vanskelig å vite hvordan man bør gjøre med disse medisinene men når det gikk bra en gang på Lio og galt 3 ganger da det ble tatt bort så klarer jeg ikke la være å tenke at jeg ikke vil ta det bort neste gang.