Lavt SF-mål

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
På kontroll 28+0 var SF-målet på tur til å dette utenfor normalområdet, og nå bekymrer jeg meg litt for hva det betyr... Noen som har noen erfaringer med lave SF-mål?
 
Hvis du bekymrer deg kan du jo be om ei ny måling om ei ukes tid, for å se om den går oppover eller om den flater mer ut. Da skal du isåfall inn på vekstkontroll på sykehuset:shy: Sikkert ikke noe galt, men greit å få sjekket/fulgt det opp:happy:
 
Hvis du bekymrer deg kan du jo be om ei ny måling om ei ukes tid, for å se om den går oppover eller om den flater mer ut. Da skal du isåfall inn på vekstkontroll på sykehuset:shy: Sikkert ikke noe galt, men greit å få sjekket/fulgt det opp:happy:
Hun har satt opp en ekstra kontroll allerede, om et par uker. De vekstestimerte baby til +3 % etter sykkeluhellet mitt i forrige uke, så sikkert derfor det går litt tid mellom. Håper det ikke re lite fostervann eller noe, men det ville de vel også kunne plukke opp på ultralyd.
 
Bra det blir fulgt opp! :)
Ja lite fostervann skal de se på ul så det trenger du sikkert ikke å bekymre deg over:happy: Er nok ikke noe alvorlig skal du se! De vokser litt i rykk og napp som jeg har skjønt :joyful:
 
Back
Topp