Lavt liggende morkake =/

IdaE123

Blir kjent med forumet
Er nå gravid i uke 33, og var på kontroll på sykehuset denne uka for å se om morkaka hadde flyttet på seg, noe den ikke hadde gjort.. Gutten min lå fortsatt på tvers i magen, som han gjorde på 3d UL som jeg var på når jeg var i uke 26. Skal på ny kontroll for morkaka om litt under 1 mnd.. flere som er i samme situasjon? 

Tenker kanskje det er lurt å forberede seg på KS og heller blir glad om jeg får føde normalt... 

Kjedelig! Kan sikkert være greit å forberede seg litt på ks og snakke med jm om det og som du sier bare bli positivt overrasket om du får føde normalt :)

lillepolly skrev:
Kjedelig! Kan sikkert være greit å forberede seg litt på ks og snakke med jm om det og som du sier bare bli positivt overrasket om du får føde normalt :)

Håper den flytter seg så du får føde vanlig

Sniker litt fra oktober -12..
Jeg har morkaken liggende helt foran mormunnsåpningen og må etter all sannsynlighet ta ks. Var litt skuffet sist jeg var på kontroll og den ikke hadde flyttet seg, for skulle heller ønske at jeg kunne født vanlig.
Fikk vite at jeg mest sannsynlig skal ta ks i uke 36-37, men skal først inn på en siste kontroll. Om det blir ks da, så får jeg en september-baby jeg også. :)
Er 29 uker imorgen.

Back
Topp