Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
		Er det noen som har hatt lavt jernlager men samtidig normal blodprosent?
Sist jeg var hos jordmor nevnte hun at det hadde vært snakk om at man bør anbefale jerntilskudd om man har ferritin på under 60.
Mitt var på 36 sist det ble målt, men blodprosenten min er normal.
Har følt meg veldig sliten og tappet for energi over lang tid, og lurer på om dette kan være litt av årsaken.
Har time hos legen til onsdag, så har tenkt til å ta det opp da og.
Noen med kunnskap eller erfaring?

Sist jeg var hos jordmor nevnte hun at det hadde vært snakk om at man bør anbefale jerntilskudd om man har ferritin på under 60.
Mitt var på 36 sist det ble målt, men blodprosenten min er normal.
Har følt meg veldig sliten og tappet for energi over lang tid, og lurer på om dette kan være litt av årsaken.
Har time hos legen til onsdag, så har tenkt til å ta det opp da og.
Noen med kunnskap eller erfaring?

blir jo så usikker på om jeg kan bare begynne på de selv eller om jeg bør vente til jeg har snakket med legen og. Hun er av den typen at det går over. Men jeg har jo hatt dårlig energi i rundt 4 år, med oppturer innimellom, så det går jo tydeligvis ikke over så lett
 blir jo så usikker på om jeg kan bare begynne på de selv eller om jeg bør vente til jeg har snakket med legen og. Hun er av den typen at det går over. Men jeg har jo hatt dårlig energi i rundt 4 år, med oppturer innimellom, så det går jo tydeligvis ikke over så lett Og da er det jo ikke kun graviditeten heller.
 Og da er det jo ikke kun graviditeten heller.