Lavt energinivå

Augustbarn-83

Flørter med forumet
Det finns ikke energi I kroppen lengre. I tillegg sliter jeg med kvalme innimellom (funker med seaband og kvalmestillende :-) ). Det nærmer seg jo jul og det er jo selvfølgelig Tusen ting som må gjøres... Vet jo at en skal lytte til kroppen og slappe av når det trengs. Men det er jo en glede I seg selv å styre og ordne til jul?
Finns det noen gode råd for hva jeg kan gjøre for å få mer energi? Og når kommer den evt tilbake? Er 10+2.

Ingen råd.
Her fungerer verken sea band eller reisesyketabletter.

Jeg må bare lytte til kroppen, sove, slappe av, spise virkelig små mengder mat jevnt.
Men jeg er i grunn like dårlig.

Håper vi alle snart er over i den fine fasen av graviditet..

Jeg hadde glemt hvor kjipt første trimester er.

Ikke så mange råd å komme med jeg heller. Ligger på sofaen hele dagen, og orker ingenting. Har funnet ut at juleforberedelsene får bli som de blir i år, iallefall så lenge energinivået og kvalmen er som de er. Får i såfall gjøre det aller nødvendigste, jul blir det nok uansett ;)

Desverre ingen råd å komme med. Er rimelig energiløs selv. Prøver å lytte til kroppen, slappe av og sove når muligheten er der. Prøver også å være så effektiv som mulig dersom jeg skulle få litt energi så man får gjort ting som.absolutt burde vært gjort:p

Jula kommer nok uansett ja :happy: Heldigvis skal vi være hos andre julaften! Så jeg slipper og tenke på matlaging +++

Håper at når jeg runder berømte uke 12 at det blir et helt annet svangerskap...:wtf:

Helt enig. Jeg også ligger bare på sofaen hele dagen. Prøver å komme meg litt opp av og til, klarte å pakke inn to julegaver i sta, men så var jeg kjørt for en stund.. hyggelig at vi er flere om dette da, litt trøst for alle tenker jeg (:

Ingen råd for mer energi, men jeg tenker at du må passe på den energien du har. Altså ikke gjøre mer enn nødvendig. Storrengjøring mm kan utsettes. Det viktigste er at julestemningen kommer for deg og familien og den skapes med ro, hygge og litt julepynt :) Kanskje en julekalender, men ikke legg listen høyere enn nødvendig.

Lag en god plan for innkjøp av gaver og mat, sånn at alt kan gjøres unna effektivt og på så få turer som mulig.

God bedring!

Er sliten selv. Kom skikkelig over meg for en ukes tid siden og ser ikke ut til å forsvinne med det første.

Back
Topp