Lavt blodtrykk.

Snykvit

Elsker forumet
Jeg har ganske lavt blodtrykk. I går etter jobb og henting i barnehagen holdt jeg på å besvime når vi kom hjem. Fikk trykkende vondt i hodet og det svartnet for øynene mine. Måtte gå å legge meg i senga med alle lys av. Jenta mi sendte mld til mannen min for å si at han måtte skynde seg hjem.

Jeg var helt bortevekk helt til klokka 0700 i morrest da jeg sto opp. Nå går jeg med kjekser og nøttelanding i lomma hele tiden. Er så redd for at det skal skje igjen. Tipper jeg hadde et veldig blodtrykksfall. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Det hørtes ekstremt ut :wideyed: Jeg får blodtrykksfall innimellom, men det går fort over når jeg setter meg eller legger meg ned. Kanskje nevne dette for legen?

Sniker. Jeg har veldig lavt blodtrykk, og legen er kjempenøye på at jeg MÅ spise masse salt og drikke masse vann. Tar resorb-brusetabletter de dagene jeg føler det ikke har vært nok salt ila dagen.. er mye bedre da

Da tror jeg at jeg kommer til å miste denne spira også. Har hatt vondt i nedre del av magen siden vi kom hjem fra butikken tidligere og nå kom masse blod da jeg var på do. Ser og føles ut som da jeg hadde MA i påsken.

Da tror jeg at jeg kommer til å miste denne spira også. Har hatt vondt i nedre del av magen siden vi kom hjem fra butikken tidligere og nå kom masse blod da jeg var på do. Ser og føles ut som da jeg hadde MA i påsken.
Nei huff, så trist å høre :( Sender deg varme klemmer og styrke :Heartred

Blødningen har stoppet, men jeg er enda bekymra. Blir å sende melding til legen om dette, for det er litt merkelig. Muligens ei sykemelding er tingen for meg.

Back
Topp