Lavt blodtrykk

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Flere som lett blir svimle og susete? Jeg slet med lavt bt sist og jammen kjenner jeg det godt nå også og ekstra plagsomt når det er varmt ute. Holder meg inne i dag :p

Pleier å slite med lavt blodtrykk som gravid, så slipper nok ikke unna denne gangen heller :/

Samme her, skikkelig svimmel og det snurrer godt når jeg reiser meg opp. Så jeg prøver å drikke masse, for vet det hjalp sist, men kvalmen er litt i veien for inntaket i dag

Samme her, skikkelig svimmel og det snurrer godt når jeg reiser meg opp. Så jeg prøver å drikke masse, for vet det hjalp sist, men kvalmen er litt i veien for inntaket i dag

Drev å smugpiste potetgull på jobb sist, både for bt og kvalmen :p jm mente iallfall at jeg måtte få i meg mer salt.

Drev å smugpiste potetgull på jobb sist, både for bt og kvalmen :p jm mente iallfall at jeg måtte få i meg mer salt.
Smart :p
Spørs om jeg skal unne meg potetgull i kveld, salt potetgull hjelper jo og på den kvalmen så ;)

Farris inneholder bra salter også. Bare blir så rapete av kullsyren.
Har farris bris i glasset akkurat nå ;)
Er eneste brusen jeg får i meg, og nesten eneste drikken i tillegg ettersom smaksløkene har tatt ferie :p

Får det bare av og til hvis jeg har sittet på huk lenge. Men kan nok bli flinkere til å drikke vann, selvom det ikke frister så veldig!

Har lavt blodtrykk til vanlig, så kjenner meg mer ør og svimmel for tida ja. I går følte jeg meg nummen og prikkete i armer og hender. Men syns alle symptomene mine svinger veldig opp og ned! Noen dager føler jeg meg ganske dårlig, men andre dager er jeg i bra form. Rart at man skal ønske seg til dårlig form, men det føles litt mer virkelig at jeg faktisk ER gravid de dagene [emoji28]

Har lavt blodtrykk til vanlig, så kjenner meg mer ør og svimmel for tida ja. I går følte jeg meg nummen og prikkete i armer og hender. Men syns alle symptomene mine svinger veldig opp og ned! Noen dager føler jeg meg ganske dårlig, men andre dager er jeg i bra form. Rart at man skal ønske seg til dårlig form, men det føles litt mer virkelig at jeg faktisk ER gravid de dagene [emoji28]

Absolutt! Hver tredje dag med litt kvalme er passelig ;) Men det blodtrykket kommer til å vare hele sommer...

Jeg er mye svimmel, det blir svart når jeg reiser meg og generelt mye uvel. Har ikke sjekket blodtrykket.

Blir skikkelig svimmel, får ikke nok luft og er veldig kvalm. Ikke sjekket blodtrykket, men hjerterytmen er raskere enn før ifølge fitbit

Back
Topp