Lavt blodtrykk

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Heihei!
Flere som sliter med lavt blodtrykk? Jeg har hatt mye blodtrykksfall nå etter jeg ble gravid, noe som er utrolig irriterende. Blir så svimmel hele tia :meh: Etter det jeg har lest er det visst bedre med litt lavt blodtrykk en for høyt blodtrykk da. Prøver så godt jeg kan å holde meg på jobb, men det er ikke lett :D

Samme her! Mega svimmel helt plutselig! Kollegaen min kommenterte at jeg var helt hvit i ansiktet :-/ så når kvalmen gir seg litt utpå formiddagen er det blodtrykket og på ettermiddagen er det migrene :) hurra! Men kommer jo noe godt ut av det tilslutt da :)

Hadde lavt blodtrykk helt i starten, fikk beskjed om å drikke mye for det hjelper for blodtrykket sa ihvertfall legen :pompus:

Ja, jeg har også fått beskjed om å drikke godt, og prøve og ikke stå for lenge.. :happy: Takk for svar!:happy:

(Redigert pga feil smily:wideyed:)

Sliter med lavt blodtrykk og veldig lavt undertrykk. Går rett i gulvet om jeg glemmer meg bort og reiser meg rett opp uten å ha noen merksnodige «mellomstillinger» på vei til stående posisjon.. Hadde det på samme måte sist svangerskap også.. Før det brått gikk over til å bli høyt for deretter å bli farlig høyt med svf. Så vi får trøste oss med at lavt blodtrykk er det lengste stredet om man først har lavt eller høyt.

Har fått konstantert lavt blodtrykk jeg og! Har slitt mye med blodtrykksfall før graviditet, men blitt enda værre nå. Er 100% sykemeldt, klarer ikke engang å dusje stående :D

Back
Topp