Lavt blodtrykk

TredjeBulken

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Noen andre som sliter med lavt blodtrykk? 98/60. Svimler litt og ser en del stjerner. Litt irriterende med svaret om at det ikke kan gjøres noe med.

Noen andre som sliter med lavt blodtrykk? 98/60. Svimler litt og ser en del stjerner. Litt irriterende med svaret om at det ikke kan gjøres noe med.
Til tider ja….Er helt forferdelig ! må reise meg veeeeeldig forsiktig og knipe med øynene av og til, holde meg fast til ting osv :P hah….. karusell…. har vært lav på b12 og jern i tillegg men det er bedre nå heldighvis :)

vet ikke hva man kan gjøre med det, så jeg følger denne tråden for råd ! :)

Til tider ja….Er helt forferdelig ! må reise meg veeeeeldig forsiktig og knipe med øynene av og til, holde meg fast til ting osv :p hah….. karusell…. har vært lav på b12 og jern i tillegg men det er bedre nå heldighvis :)

vet ikke hva man kan gjøre med det, så jeg følger denne tråden for råd ! :)

Jeg har bra b12 men lite jern og d vitamin. Ingen anelse ka en kan gjøre så litt irriterende.

Jeg har bra b12 men lite jern og d vitamin. Ingen anelse ka en kan gjøre så litt irriterende.
Har også D vit mangel , glemte den :wideyed: jeg tar gravid tablettene fra nycopluss og noen dager D vitamin jeg har fått av legen :) men hjelper det, det vet jeg ikke.....

Har også D vit mangel , glemte den :wideyed: jeg tar gravid tablettene fra nycopluss og noen dager D vitamin jeg har fått av legen :) men hjelper det, det vet jeg ikke.....

Men ifølge legen så skal ikke det påvirke blodtrykket, og mener en ikke kan gjøre noe med det, sånn e det bare. Irriterende hehe

Jeg har også lavt blodtrykk som jo blir ennå lavere når jeg er gravid. Blodtrykk på 96/50 og puls på 63 sist jeg var hos legen :wideyed: Er sånnsett vant med det, så pleier å måtte ta det rolig når jeg reiser meg og diverse sånne ting. Har aldri faktisk svimt av da!

Jeg har brukt støttestrømper med god effekt på blodtrykksfall. Skal vel kunne ha noe effekt på lavt blodtrykk også?[emoji848]

Jeg har alltid hatt normalt blodtrykk, men nå er det visst litt lavt. Irriterende når man får blodtrykksfall, men tror faktisk ikke man kan gjøre så mye med det [emoji14]

Jeg fikk også målt litt lavt blodtrykk da jeg var hos legen for noen uker siden. Bestilte time pga svimmelhet, vondt i hode og kramper i leggen. Fikk også høre av legen at det ikke var noe å gjøre, men moren min som er sykepleier anbefalte meg i å få i meg mer væske. Drakk mer vann og fikk i meg litt salt chips (var veldig kvalm i en periode) Tok meg også et lite glass cola i ny og ne. Dette føler jeg har hjulpet meg! Skal til ordinær legetime på tirsdag, så spennende å se om det er faktisk har blitt litt bedre nå:-) har iallefall ikke de samme problemene lenger!!

Har blodtrykk på 98 / 45 og svimer opp til flere ganger for dag. Drikker mye.

Jeg fikk også målt litt lavt blodtrykk da jeg var hos legen for noen uker siden. Bestilte time pga svimmelhet, vondt i hode og kramper i leggen. Fikk også høre av legen at det ikke var noe å gjøre, men moren min som er sykepleier anbefalte meg i å få i meg mer væske. Drakk mer vann og fikk i meg litt salt chips (var veldig kvalm i en periode) Tok meg også et lite glass cola i ny og ne. Dette føler jeg har hjulpet meg! Skal til ordinær legetime på tirsdag, så spennende å se om det er faktisk har blitt litt bedre nå:) har iallefall ikke de samme problemene lenger!!

Jeg prøver å drikke men glemmer det enkelte dager. Bør kanskje bli flinkere der. Takk for tips

Back
Topp