Lavt blodtrykk

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har det? Jeg har det, er litt svimmel og har null energi, kroppen henger ikke med liksom.. noen som har noe råd?? Bortsett fra å ta det med ro. .

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Prøv lakris, det får opp blodtrykket :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Drikk masse vann sa jordmor til meg. Det skal visst hjelpe på blodtrykket.

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Hvor lavt har du? Jeg har alltid lavt, men de sier alltid at det er bra.. Jeg er som regel ikke svimmel da, men blir det lett når jeg reiser meg opp.

Sent from my iPhone using BV Forum

Man skal vel ha litt lavt BT i svangerskapet? Kommer selvsagt an på hvor lavt da. Men det er helt vanlig. Jeg hadde plutselig bare 105 i overtrykk, mye lavere enn jeg pleier, men undertrykket var ok da :) jeg ville bare tatt det så mye med ro som jeg klarte, sov det du skal, spist godt og nyttig, gå korte turer...

Viktig å ikke ligge på rygg forresten. Hadde ganske lavt BT i midten av sv skapet (først høyt så lavt) og da sa legen at hvis keg ligger på ryggen så presser magen på en pulsårw eller noe som gjør det værre!

Drikk masse ! :) Hjelper på BT :)
Vær forsiktig når du reiser deg at du ikke gjør det for fort eller for fort opp om du bøyer deg fremover :)

Jeg har det samma også .når jeg har lavt blodtrykk så buker jeg litt salt med vann og drikker jg.det hjelper .mandler hjelper mye .coket egg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er for lavt? Jeg har liggi på 100/60 på alle kontrollene, og har ikke fått noen kommentarer på det, utover "fint blodtrykk". Ligger masse på ryggen og snorker, til gubbens glede :laughing002 Har ikke vært svimmel, men sliten og energiløs absolutt.

Jeg har selv hatt veldig lavt blodtrykk under hele svangerskapet. har hatt noen dager innimellom med svimmel og kvalm hvor jeg da bare har tatt det med ro. Det er visst bedre med lavt enn med for høyt fikk jeg beskjed om, hvis du har for høyt kommer farer med svangerskapsforgiftning osv.

De sa bare til meg at de var veldig fornøyde;-)

Har 95/60. Er ikke såå lavt, men syns det er greit med nå råd siden jeg er svimmel i tillegg:) Å legen sier at det er fint mens JM satte opp en bekymret mine... men takk for alle råd:)

Back
Topp