Lavt blodtrykk

aGNi

Kvalm, sulten, trøtt, men veldig spent!
Mailykke <3
Er jeg alene om å slite med dette? Svimer av ca annenhver dag. Går greit å sitte/ligge/gå, men står jeg stille svartner det... Dusjen, kollektivtrafikk i rushtida og butikker med kø er mine verste fiender. Var slik forrige svangerskap og. Noen som har noen råd? Legen sier at det ikke er noe jeg kan gjøre med det, at det ikke er fysisk farlig, kun ubehagelig. All den tid jeg er alene med en fireåring (mannen er innlagt) har jeg måttet lære henne opp til ikke å bli redd når mamma besvimer, og om jeg ikke kvikner til kan hun gå til naboene. Slitsomt! Peil på om det fins noe jeg kan spise eller noe?

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Uff det høres ikke noe greit ut:/ hadde mye svimmelhet med mine to første, kom plutselig å måtte bare sette meg ned å puste for å ikke svime av. Vet ikke om det er noe som hjelper, men er vel blodtrykksfall, ville beveget meg forsiktig, ikke reist meg fort, pustet rolig inn nesa og ut munnen hvis du kjenner du blir svimmel. Men hvis du ikke får noen som helst forvarsel så er jo det veldig ubehagelig:/

Lakris er jo kjent for å øke blodtrykk :)

Jeg også har noe lavt blodtrykk med ikke sånn som deg :/

Er ikke så mye man kan gjøre desverre. Jeg beveger meg sakte og så må man drikke mye..

Jeg har også lavt blodtrykk og måtte legge meg ned på badet da jeg dusjet. Hadde det sånn sist også, men aldri besvimt da. Det må være ekkelt! Stakkars deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for gode råd og nyttig link! Får prøve å bli flinkere til å drikke masse. Fått dilla på Imsdal pærevann, så får skaffe nok av dette - da er det lettere å drikke mye. ;)

Back
Topp