Lavt blodtrykk!

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Fler som sliter med d?? Jordmor sir eneste som hjelper er vann og atter vann!! Men eg er så utrolig dårlig på å huske å drikke vann, uansett hvor svimmel jeg blir... Tips, erfaring anyone? :)

iPhone via app

Jeg hadde det, men var bra nå og det kan nok komme av at jeg drikker veldig mye vann! Plutselig blitt super glad i det! Jeg har en flaske med vann med meg hele tiden, prøv på det! Vann med isbiter er jo også veldig godt!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hadde litt lavt blodtrykk på første kontroll hos legen (uke 12). Det var helt vanlig sa hun, og var nok årsaken til at jeg har vært en del svimmel. Jeg drikker vann hele tiden, og har en vannflaske med meg overalt på jobben :P

Jeg sleit med lavt blodtrykk før eg blei gravid, og enda verre no, men får vel bare starte å ha en vannflaske rundt halsen ;) hehe

iPhone via app

Jeg fikk høre en gang at koffein kan hjelpe. Nå er jo ikke koffein det man skal ha mest av, men man kan jo fint drikke litt kaffe eller cola, eller andre ting som inneholder koffein :) Jeg drikker lit kaffe (selv om jeg ikke er så veldig glad i det), siden jeg svimler så masse.

Jeg har også lavt blodtrykk nå og jobber med å bli bedre på å drikke vann for jeg har vært 3 ganger hos legen og det har blitt bare lavere og lavere var 90/60 sist da. får vel bare fortsette å jobbe med det vannet.

Back
Topp