lillechu
Forelsket i forumet
Jeg har gjennom hele svangerskapet hatt lavt blodtrykk. Det har gått greit, må bare ta det litt rolig når man blir svimmel. Men i de siste ukene har jeg følt meg rar i kroppen til tider, plutselig andpusten mens jeg har sittet stille og sånt. Tatt på meg pulsbelte for å se, og da oppdaget jeg puls opp til 154 uten at jeg gjorde noe! Den gikk litt ned også opp igjen, og sånn holder den på. Legen sa at hjertet kompenserer for det lave blodtrykket. Høres ikke helt bra ut, men det var visst ikke noe hun kunne gjøre med det. Hun sykemeldte meg 100% pga dette i dag. Noen andre som har opplevd lignende? Legen sa drikk masse og spis salt mat. Noen med andre råd/tanker?
Syns forresten det er så kjedelig å bli fullt sykemeldt. På torsdag har jeg eksamen, så har nok å gjører frem til det. Men hva gjør man ellers??? Fint med litt fri altså, men hver dag???
Syns forresten det er så kjedelig å bli fullt sykemeldt. På torsdag har jeg eksamen, så har nok å gjører frem til det. Men hva gjør man ellers??? Fint med litt fri altså, men hver dag???